نهراوی: فوتبال اندونزی تحریم است و می خواهیم از تجربیات ایران استفاده کنیم

به گزارش بالیو، وزیر ورزش و جوانان اندونزی گفت: با توجه به اینکه فوتبال ایران دوران تحریم را پشت سر گذاشته و این شرایط هم اکنون برای ما وجود دارد، امیدوارم بتوانیم از تجربیات ایران در این رشته استفاده کنیم.

نهراوی: فوتبال اندونزی تحریم است و می خواهیم از تجربیات ایران استفاده کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ایمان نهراوی در مراسم امضای تفاهم نامه با وزیر ورزش ایران گفت: امضای این تفاهم نامه می تواند آغازی بر یک همکاری باشد. به یاد می آورم که رئیس جمهور ایران در سال 2015 به کشور ما آمد و این فرصت خوبی را در اختیارم گذاشت تا از او استقبال کنم. اندونزی پرجمعیت ترین کشور اسلامی دنیاست و ایران نیز کشوری با تمدن و فرهنگ کهن محسوب می گردد. امیدوارم همکاری بین دو کشور ارتقا پیدا کند و ما بتوانیم از تجربیات ایران استفاده کنیم.

وی اضافه نمود: امیدواریم این همکاری سریع تر و جدی تر ادامه پیدا کند، به ویژه در فوتبال که تحریم هستیم و می توانیم از تجربیات ایران استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اندونزی گفت: همکاری های دو کشور این شرایط را ایجاب می نماید که ورزش ایران و اندونزی مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد. همچنین در سازمان همکاری کشورهای اسلامی (اکو) این همکاری ادامه پیدا می نماید و امیدوارم مصوباتی برای پیشرفت ایجاد گردد.

نهراوی درباره همکاری در ورزش بانوان اعلام نمود: ما با این پیشنهاد موافق هستیم، چرا که بانوان مسلمان در هر دو کشور و در کل دنیا شرایط خاصی دارند.

وی گفت: حتماً به مردم اندونزی در بازگشت به کشورم خواهم گفت که ایران کشوری زیبا، امن و در رفاه است.

نهراوی گفت: زمانی که می خواستم به ایران بیایم از مادرم معنای نهراوی را پرسیدم که او گفت این یک کلمه فارسی است و حالا از محمود گودرزی می خواهم که معنی آن را بگوید.

وزیر ورزش و جوانان ایران نیز دراین باره گفت: نهراوی به معنای کسی است که در کنار رود زندگی می نماید. پس از این مکالمه بین وزاری ورزش ایران و اندونزی حاضران در مراسم خندیدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 406

به "نهراوی: فوتبال اندونزی تحریم است و می خواهیم از تجربیات ایران استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهراوی: فوتبال اندونزی تحریم است و می خواهیم از تجربیات ایران استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید