نکونام: برنده دیدار ما با پیکان، داور بود، بازی قشنگی نبود

به گزارش بالیو، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران دیدار با پیکان را یک بازی نه چندان زیبا توصیف کرد.

نکونام: برنده دیدار ما با پیکان، داور بود، بازی قشنگی نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر نساجی مازندران برابر پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: فکر می کنم زیاد فوتبال قشنگی نبود به خاطر اینکه می دانستیم تیم پیکان رو به بازی مستقیم می آورد و ما هم سعی کردیم بازی را به زمین حریف انتقال دهیم و بازی روی هوا بود. ما توانستیم در نهایت با یک گل بازی را ببریم

وی ادامه داد: بازی امروز طوری نبود که از قبل بگوییم چه تیمی برنده می گردد. لحظه ها و فرصت طلبی این امکان را می داد که تیمی بازی را ببرد و ما هم که میهمان بودیم بازی را بردیم. این نشان می دهد که ما بهتر بازی کردیم و شرایط میهمانی و میزبانی را کنترل کردیم. نیمه دوم روی ضربات بلند بازی در رفت و آمد بود. ما غیر از گل یک موقعیت دیگر هم داشتیم و می توانستیم به گل برسیم، پیکان هم یک موقعیت گل داشت ولی در کل بازی پرموقعیتی نبود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره داوری بازی با پیکان گفت: بازی امروز را که گفتم خیلی جذاب نبود و برنده این بازی داور بود و قضاوت خوبی به همراه یاری هایش داشت. به نظرم داور هم توانست بازی را کنترل کند و هم خیلی مسلط بود. قضاوت داور بازی امروز تا نیم فصل لیگ عالی بوده و بابت داوری امروزش هم به او تبریک می گویم.

نکونام درباره ناراحتی اش از وقت کشی های حامد لک در اواخر بازی بیان کرد: ببینید اگر اتفاقی بیفتد و صحنه ای باشد که بازیکن مصدوم گردد مسئله ای نیست، اما اگر تیم یک بر صفر جلو باشد بازی را باید نسبت به ریتمی که می خواهیم، پیش ببریم و نباید به خودمان ضربه بزنیم.

وی اضافه نمود: ما بعد از بازی روی داوری تمرکز نداریم و این موضوع را می دانیم که آنها هم اشتباه می نمایند. این اشتباهات داوری که برای ما پیش آمد اگر نبود ما می توانستیم در جدول در رتبه بالاتری قرار بگیریم. من داوران را درک می کنم و فقط در همین کنفرانس نسبت به اشتباهات داوری اعتراض می کنم و بعد از آن به کار تیم تمرکز داریم. من حتی داورانی که در بازی های ما اشتباه داشتند و بعد از آن قضاوت نکردند نسبت به آن ناراحت می شوم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خاتمه درباره حمایت تماشاگران مازندرانی گفت: واقعا حرفی نیست که ما نزده باشیم، به خاطر اینکه ما همیشه از طرفداران نساجی تشکر کردیم و در این شرایطی که از ما حمایت می نمایند امیدوارم این برد در آخرین بازی نیم فصل اول مبارک شان باشند. تماشاگران همیشه در گرما و سرما حامی ما هستند و امیدوارم در نیم فصل دوم قدرتمندتر باشیم و به جایگاهی که حق مان هست برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 117

به "نکونام: برنده دیدار ما با پیکان، داور بود، بازی قشنگی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: برنده دیدار ما با پیکان، داور بود، بازی قشنگی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید