تور ایتالیا: وراتی: قهرمانی با ایتالیا فوق العاده ترین حسی است که تا به امروز تجربه نموده ام

به گزارش بالیو، هافبک پاری سن ژرمن می گوید قهرمانی با تیم ملی فوتبال ایتالیا در یوور 2020 برترین حسی بوده که تا به امروز در فوتبال تجربه نموده است.

تور ایتالیا: وراتی: قهرمانی با ایتالیا فوق العاده ترین حسی است که تا به امروز تجربه نموده ام

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مارکو وراتی که در قهرمانی تیم ملی فوتبال ایتالیا در مسابقات یورو 2020 نقش پررنگی در تیم تحت راهنمایی روبرتو مانچینی برای ثبت این موفقیت بزرگ داشت، می گوید این برترین لحظه دوران حرفه ای اش بوده است. این هافبک ایتالیایی که تا به امروز 27 جام مختلف را با پاری سن ژرمن به دست آورده، قهرمانی در یورو 2020 را مهمترین دستاورد دوران حرفه ای اش می داند.

وراتی 28 ساله در گفت وگو با شبکه رادیویی فرانس اینفو گفت: فوق العاده ترین حسی که تا به امروز در فوتبال تجربه نموده ام، قهرمانی با تیم ملی ایتالیا بود. قهرمانی با آتزوری خیلی فرق دارد. بازی کنار دوستان تان، جلوی چشمان خانواده تان و برای کشورتان فوق العاده است. وقتی برای تیم ملی ایتالیا بازی می کنید، دیگر یوونتوس، اینتر، میلان و چیزهایی از این دست وجود ندارد.

هافبک پاری سن ژرمن توضیح داد: از بچه ها بگیر تا مادربزرگ های 80 ساله، همه آنجا (در مسابقات یورو 2020) کنار ما بودند و بردن جام قهرمانی اروپا مقابل انگلیس، در خانه آنها و سپس بازگشت به رم، برای یافتن تمام آن لذت، بسیار هیجان انگیز بود. تک تک آن لحظات را به خاطر سپرده ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1964

به "تور ایتالیا: وراتی: قهرمانی با ایتالیا فوق العاده ترین حسی است که تا به امروز تجربه نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: وراتی: قهرمانی با ایتالیا فوق العاده ترین حسی است که تا به امروز تجربه نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید