تور مصر: ویدئو، فراوری محصولی دانش بنیان برای نجات خاک و کاهش مصرف آب در کشاورزی

به گزارش بالیو، یک شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی، پیروز شده است محصولی نوآورانه به منظور کاهش مصرف آب و استفاده از پسماندهای کشاورزی فراوری کند.

تور مصر: ویدئو، فراوری محصولی دانش بنیان برای نجات خاک و کاهش مصرف آب در کشاورزی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مصر هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مصر از قاهره، اهرام ثلاثه و ابوالهول دیدن کنید.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، استفاده از این محصول که کپسول جنگل نام دارد باعث نجات درختان موجود از کم آبی و بهسازی خاک و افزایش ماده آلی خاک، افزودن جمعیت باکتری های مفید خاک و استفاده از گوگرد معدنی برای برطرف قارچ در محیط ریشه می گردد و درنهایت باعث نجات باغات و درختان از مشکل کم آبی و فرسایش خاک و ایجاد اشتغال پایدار و عایدی و تثبیت منابع آب و خاک وحفظ محیط زیست با احیا و کاشت انبوه درخت در سراسر کشور است.

با کاشت این کپسول در پای درخت هم مواد آلی و مغذی و کود مورداحتیاج درخت تامین میگردد و هم تا چند برابر آب ذخیره سازی (بدلیل افزایش قابل ملاحظه ماده آلی خاک) و بنابر احتیاج گیاه و درخت بصورت هوشمند (تبادل خاک و احتیاج ریشه) دراختیار ریشه درخت قرار میگیرد. در این روش کمترین اندازه ضربه و خسارت نسبت به چالکود به ریشه درخت وارد میگردد (بدلیل حجم کم حفره قرارگیری کپسول) و تعداد بیشتری از کپسول در نواحی مختلف ریشه و در برترین مکان جهت راهنمایی ریشه و تبادل مواد مغذی و آب قرار می گیرد.

در ادامه ویدئویی را درخصوص محصول نوآورانه این شرکت دانش بنیان که به لحاظ مالی بسیار ارزان است و باعث افزایش راندمان تولیدات محصولات کشاورزی و باغی می گردد، مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2002

به "تور مصر: ویدئو، فراوری محصولی دانش بنیان برای نجات خاک و کاهش مصرف آب در کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مصر: ویدئو، فراوری محصولی دانش بنیان برای نجات خاک و کاهش مصرف آب در کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید