پاری سن ژرمن 0 (6) - لیون 0 (5) ، قهرمانی پاریسی ها در ضیافت پنالتی ها، اولین سه گانه توخل ثبت شد

به گزارش بالیو، تیم فوتبال پاری سن ژرمن با رجحان مقابل المپیک لیون به مقام قهرمانی جام اتحادیه فرانسه رسید.

پاری سن ژرمن 0 (6) - لیون 0 (5) ، قهرمانی پاریسی ها در ضیافت پنالتی ها، اولین سه گانه توخل ثبت شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ، تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و المپیک لیون در چارچوب فینال جام اتحادیه فرانسه به مصاف هم رفتند.

کوشش 2 تیم در وقت های قانونی بازی ثمری نداشت و کار به وقت های اضافی کشید. حساس ترین صحنه در 90 دقیقه بازی در اواخر نیمه دوم به وجود آمد که آنتونی لوپز (دروازه بان المپیک لیون) ضربه سر تماشایی نیمار را راهی کرنر کرد.

وقت های اضافی این بازی هم کم افت و خیز دنبال شد و کوشش تیم ها در گلزنی نتیجه ای نداشت تا ضیافت پنالتی ها قهرمان این دوره از مسابقات را معین کند. مهم ترین اتفاق در وقت های اضافه اخراج رافائل، بازیکن تیم المپیک لیون در دقیقه 119 بود. او پس از خطا بر روی آنخل دیماریا با کارت قرمز جریمه شد.

در ضربات پنالتی تیم پاری سن ژرمن پیروز شد با فزونی 6 بر 5 المپیک لیون را شکست دهد و به مقام قهرمانی جام اتحادیه فرانسه برسد. دیماریا، وراتی، پارادس، آندره هررا، نیمار و ساربیا تمامی پنالتی های پارسی ها را تبدیل به گل کردند. اندرسن، اکامبی، کاکوئرت، مندس و آئوآر هم پنالتی های لیونی ها را تبدیل به گل کردند، اما ترائوره با از دست دادن ضربه پنالتی خود حکم قهرمانی پاریسی ها را امضا کرد.

تیم پاری سن ژرمن با راهنمایی توماس توخل توانست سومین مقام قهرمانی در رقابت های داخلی کشور فرانسه را بدست آورد. پاریسی ها در این فصل قهرمان لیگ فرانسه (لوشامپیونه)، جام حذفی و جام اتحادیه شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1246

به "پاری سن ژرمن 0 (6) - لیون 0 (5) ، قهرمانی پاریسی ها در ضیافت پنالتی ها، اولین سه گانه توخل ثبت شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "پاری سن ژرمن 0 (6) - لیون 0 (5) ، قهرمانی پاریسی ها در ضیافت پنالتی ها، اولین سه گانه توخل ثبت شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن 0 (6) - لیون 0 (5) ، قهرمانی پاریسی ها در ضیافت پنالتی ها، اولین سه گانه توخل ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید