پوتین: شیوع کرونا در روسیه در حال فروکش است

به گزارش بالیو، رئیس جمهور روسیه روز آدینه گفت که موج شیوع ویروس کرونا در این کشور در حال فروکش کردن بوده و امکان کاهش محدودیت ها را فراهم نموده است.

پوتین: شیوع کرونا در روسیه در حال فروکش است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز آدینه گفت که شیوع ویروس کرونا در این کشور در حال فروکش کردن بوده و فضای مثبتی را برای کاهش محدودیت ها ایجاد نموده است.

وی که در ویدئو کنفرانسی با مقامات ارشد روسیه صحبت می کرد گفت به کاهش تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در مسکو و دیگر مناطق این کشور اشاره نمود.

روسیه در حال حاضر در صندلی دوم دنیا پس از آمریکا از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا واقع شده است. بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به بیش از 326 هزار نفر و تلفات کرونا نیز به 3 هزار و 249 نفر رسیده است.

رئیس جمهور روسیه گفت که کاهش ثابت در تعداد مبتلایان جدید عرصه را برای کاهش بیشتر محدودیت ها باز می نماید اما تاکید نمود که حفظ ظرفیت بیمارستان ها در صورت بروز موج جدید شیوع لازم است.

مقامات روسیه به پوتین گزارش داده اند که ورود بیماران مبتلا به ویروس کووید-19 به خصوص آنهایی که در شرایط وخیمی قرار دارند کاهش یافته و پوتین نیز بیان کرد بیمارستان های این کشور ظرفیت پذیرش 165 هزار بیمار مبتلا به کرونا را دارد و در حال حاضر دو سوم از ظرفیت بیمارستان های روسیه پر شده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1156

به "پوتین: شیوع کرونا در روسیه در حال فروکش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: شیوع کرونا در روسیه در حال فروکش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید