چرچیچ: برای کسب 3 امتیاز 3 ماه صبر کردیم

به گزارش بالیو، مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پیروزی برابر نساجی را به طرفداران ذوب آهن تقدیم می کنم و برای این سه امتیاز سه ماه صبر کردیم.

چرچیچ: برای کسب 3 امتیاز 3 ماه صبر کردیم

به گزارش خبرنگاران، میلیچ چرچیچ مربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از رجحان 3 بر 2 تیمش مقابل نساجی گفت: به بازیکنان خودمان تبریک می گویم. این پیروزی یک هدیه است که به هواداران ذوب آهن تقدیم می کنم. اینکه آنها زمان زیادی برای این پیروزی صبر کردند. مطمئن هستم که کارمان را خوب انجام می دهیم و در هر جلسه تمرینی این یقین را داشتم. در تمام مسابقات خیلی سخت کوشش کردیم و در نهایت پیروزی حاصل کار ما مقابل نساجی بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم در دقیقه 26 به گل هم برسیم. یکسری مسائل در فاز دفاعی داشتیم ولی به هر حال توانستیم به بازی برگردیم و بازی را 2 بر یک کردیم و از نیمه اول رضایت دارم. در نیمه دوم خیلی سخت بود که 10 نفره بازی کنیم و به همین خاطر یک مقدار عقب بازی و کوشش کردیم روی ضد حملات کارمان را انجام دهیم. در فوتبال این موضوع خیلی مهم است که بازیکنان به آن شکلی که بازی می نمایند احترام بگذارند. می دانستیم چطور در این بازی برنده شویم و فرصت هایی را روی ضدحملات داشتیم که به گل برسیم. تا آخر بازی کوشش کردیم و جنگیدیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که پس از پیروزی مقابل نساجی چقدر امید به بقا در لیگ برتر دارند؟ گفت: فکر می کنم 10 روز پیش و در بازی با سایپا هم درباره ذهنیت بازیکنان صحبت کردیم. ما باید قوی تر باشیم و در واقع باید پیشرفت و بهتر بازی کنیم. به خاطر این 3 امتیاز 3 ماه صبر کردیم. بازی بعدی ما مقابل سپاهان است و باید برنامه ریزی خیلی خوبی داشته باشیم. برای هر بازی استراتژی و تاکتیک ویژه ای داریم.

چرچیچ درباره اخراج رضایی و حقدوست گفت: هیچ وقت درباره داوری صحبت نمی کنم ولی شما می دانید که مسائل زیادی در 3 ماه گذشته برای ذوب آهن به وجود آمده است. با بازیکنم صحبت کردم و بازیکن ما گفت که هیچ چیز بدی نگفتم. فیلم بازی را آنالیز می کنیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1595

به "چرچیچ: برای کسب 3 امتیاز 3 ماه صبر کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرچیچ: برای کسب 3 امتیاز 3 ماه صبر کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید