گل محمدی: با تمرکز و قدرت بدنی بالا پیروز شدیم

به گزارش بالیو، سرمربی پدیده بعد از صعود تیمش به یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: هنوز راه زیادی رو به رویمان می بینیم اما می توانیم اکنون خوشحال باشیم.

گل محمدی: با تمرکز و قدرت بدنی بالا پیروز شدیم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: ما شش بازی در لیگ داشتیم و این هفتمین بازی ما در امسال بود. بازی بسیار تاکتیکی همراه با تمرکز بالای بازیکنانم در دفاع و حمله را شاهد بودیم. موقعیت های زیادی را از دست دادیم در حالی که حریف نامداری داشتیم. بازیکنانم با تمرکز و قدرت بدنی بالا پیروز شدند. هنوز راه زیادی رو به رویمان می بینیم اما می توانیم اکنون خوشحال باشیم. از بازیکنانم تشکر می کنم چون برای این برد خیلی زحمت کشیدند.

او اضافه نمود: تغییراتی در نوع بازی ذوب آهن نسبت به لیگ ایجاد گردیده بود اما بازی ما با آن ها در لیگ باعث شد شناخت خوبی از ذوب آهن به دست آوریم. امروز بخش های مختلف زمین را برای حریف بستیم و اجازه کار به آن ها ندادیم. برای ذوب آهن و آقای آذری در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی پدیده در مورد مسائل تیمش شرح داد: اسپانسر جدیدی پیدا گردیده که قول دادند به زودی مسائل حل گردد. اگر حل نگردد به مسائل بزرگ تری برمی خوریم و تنها نماینده شرق کشور با دشواری در لیگ به میدان خواهد رفت.

گل محمدی همچنین اعلام کرد: برای موفیت یک تیم، تنها نباید عملکرد تیم در زمین آنالیز گردد. عوامل زیادی برای موفقیت تیم ها وجود دارد که باید در کنار تیم وجود داشته باشند. ما مشکل مالی داریم که اذیت می نماید. امیدوارم با حمایت مسئولان شهر، روزهای خوبی برای مردم رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 46

به "گل محمدی: با تمرکز و قدرت بدنی بالا پیروز شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: با تمرکز و قدرت بدنی بالا پیروز شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید