یواخیم لو: فلیک نشان داد سرمایه ای بزرگ برای بایرن مونیخ است

به گزارش بالیو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان ضمن تبریک به بایرنی ها بابت قهرمانی در بوندس لیگا، از هانسی فلیک هم تمجید ویژه ای کرد.

یواخیم لو: فلیک نشان داد سرمایه ای بزرگ برای بایرن مونیخ است

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، هانس دیتر فلیک که در ماه نوامبر 2019 جانشین نیکو کواچ در بایرن مونیخ شد و در ادامه با عملکرد خوبش با این تیم قراردادش با این باشگاه تا سال 2023 تمدید شد، شب گذشته (سه شنبه) پیروز شد دو هفته مانده به سرانجام فصل جاری بوندس لیگا، باواریایی ها را به هشتمین قهرمانی متوالی در این رقابت ها و سی امین قهرمانی در سطح اول فوتبال باشگاهی آلمان برساند.

هانسی فلیک که تابستان گذشته به عنوان دستیار جدید نیکو کواچ، سرمربی کروات باواریایی ها معرفی گردید، پس از شکست تحقیرآمیز 5 بر یک بایرن در خانه اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم بوندس لیگای آلمان، جانشین کواچ شد و این تیم را به روزهای خوبش بازگرداند.

فلیک 55 ساله که بین سال های 1985 تا 1990 برای بایرن در پست هافبک بازی می کرد و سابقه سرمربیگری هوفنهایم بین سال های 2000 تا 2005 را در کارنامه حرفه ای اش داشت، بین سال های 2006 تا 2014 هم به عنوان دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان فعالیت داشت.

یواخیم لو در تمجید از سرمربی 55 ساله سرخپوشان مونیخی گفت: دوست دارم به بایرن مونیخ و به خصوص هانسی فلیک، کلیه بازیکنان و کادرفنی این تیم تبریک بگویم. در طول فصل رقابت برای قهرمانی نزدیکتر از چیزی بود که ما عادت به دیدنش داشتیم. در نهایت تماشای اینکه بایرن یکبار دیگر فاتح بوندس لیگا شد، تأثیرگذار بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان توضیح داد: برای هانسی فلیک خیلی خوشحالم. او تأثیر خود را روی بایرن گذاشت و نشان داد سرمایه ای بزرگ برای بایرن هم به عنوان یک انسان و هم به عنوان یک سرمربی است. بازیکنان ملی پوش ما که در بایرن عضویت دارند، می توانند از حضور او روی نیمکت این تیم بهره ببرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1166

به "یواخیم لو: فلیک نشان داد سرمایه ای بزرگ برای بایرن مونیخ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یواخیم لو: فلیک نشان داد سرمایه ای بزرگ برای بایرن مونیخ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید