100 هزار واحد مسکن مهر کشور متقاضی ندارند

به گزارش بالیو، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر 200هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره در کشور وجود دارد که 100هزار واحد آن فاقد متقاضی است.

100 هزار واحد مسکن مهر کشور متقاضی ندارند

به گزارش خبرنگاران، احمد اصغری مهرآبادی، در حاشیه افتتاح مسکن مهر رستم آباد در جمع خبرنگاران استان گیلان گفت: برای تسهیلات مسکن مهر سال جاری 55هزار و 500 میلیارد تومان توسط شورای پول و دولت از محل خط اعتباری و بازگشت اقساط اعتبار تامین گردیده است که 45هزار میلیارد تومان از محل خط اعتباری و 10هزار و 500 میلیارد تومان از وصول اقساط است.

وی اضافه کرد: مجموعا 60هزار میلیارد تومان نیز تسهیلات بانکی به واحدهای مسکن مهر کشور داده گردیده است.

مهر آبادی با بیان اینکه از محل تسهیلات دو میلیون و 200هزار واحد در مناطق شهری و 420 هزار واحد در روستاها ساخته گردیده است، ادامه داد: در مناطق شهری یک میلیون و 721 واحدهای مسکن مهر به اتمام رسیده است و مابقی نیز در دست ساخت است. در صورت تامین اعتبار خدمات زیربنایی و روبنایی این واحدها نیز به مردم تحویل داده خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر 200هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره در کشور وجود دارد که 100هزار واحد آن فاقد متقاضی است. همه شرایط برداشته گردیده تا مردم این خانه ها را خریداری نمایند.

وی اضافه کرد: مقرر گردیده است 50هزار واحد فاقد متقاضی مسکن مهر کشور به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی داده گردد و پیش بینی می گردد این واحدها تا سرانجام سال در اختیار این دو نهاد قرار می گیرد.

مهرآبادی در خصوص واحدهای مسکن مهر مشکل دار، گفت: 35هزار واحد مسکن مهر در دادگاه پرونده جزئی دارند که قابل برطرف است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 41

به "100 هزار واحد مسکن مهر کشور متقاضی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 هزار واحد مسکن مهر کشور متقاضی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید