3 پیشنهاد برای مشخص سرنوشت لیگ قطر

به گزارش بالیو، روزنامه الرایه قطر از ارائه شدن سه پیشنهاد برای مشخص سرنوشت مسابقات لیگ قطر در فصل جاری اطلاع داد.

3 پیشنهاد برای مشخص سرنوشت لیگ قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه الرایه قطر و با توجه به ادامه بحران کرونا و تمدید دوره توقف فعالیت ورزشی در این کشور سه پیشنهاد برای تعیین سرنوشت مسابقات لیگ ستارگان قطر، معرفی تیم قهرمان، تیم های برتر جدول به منظور حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تعیین شدن سرنوشت تیم های سقوط نماینده در این لیگ مطرح شده است.

پیشنهاد نخست اعلام سرانجام فصل فوتبال در قطر و پذیرفتن عناوین و صندلی های فصل گذشته تیم هاست که در این صورت هیچ تیمی به دسته پایین تر سقوط نخواهد کرد و السد به عنوان قهرمان معرفی می گردد.

پیشنهاد دوم انتظار برای سرانجام یافتن بحران کرونا و برگزاری پنج هفته به جامانده از رقابت هاست که سرنوشت مسابقات را تعیین می نماید.

آخرین پیشنهاد که روزنامه الشرق نیز به آن پرداخته و تا حدودی بی سابقه به نظر می رسد تقسیم 12 تیم لیگ به چهار گروه سه تیمی است. در این صورت در گروه اول سه تیم بالای جدول با هم بازی می نمایند و مجموعاً با برگزاری سه مسابقه تکلیف تیم های اول تا سوم جدول تعیین خواهد شد.

در بازی تیم های چهارم تا ششم نیز تیم چهارم جدول برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده انتخاب می گردد. بازی های گروه تیم های هفتم تا نهم اهمیت چندانی نخواهد داشت، اما در گروه آخر بین تیم های دهم تا دوازدهم سرنوشت تیم های سقوط نماینده تعیین می گردد.

اعضای کمیته مسابقات لیگ ستارگان قطر درباره یکی از این سناریوهای پیشنهادی تصمیم گیری می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 967

به "3 پیشنهاد برای مشخص سرنوشت لیگ قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 پیشنهاد برای مشخص سرنوشت لیگ قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید