60 شرکت فنلاندی به طور مستقیم و غیر مستقیم در ایران فعال هستند

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، کیو نوروانتو عصر شنبه با حضور در شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت حدود 60 شرکت فنلاندی به طور مستقیم و غیر مستقیم در ایران اظهار داشت: شرکت های فنلاندی که در حال فعالیت در ایران هستند مورد حمایت سفارت قرار دارند و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا از این شهرکت ها و فعالیت های آنان حمایت های لازم را به عمل بیاوریم.

60 شرکت فنلاندی به طور مستقیم و غیر مستقیم در ایران فعال هستند

سفیر فنلاند در ایران با بیان اینکه دماوند دارای ظرفیت های بسیار خوبی است گفت: یکی از ظرفیت های مناسب دماوند فعالیت های آبخیزداری است.

وی با اشاره به اینکه ساخت پایانه مسافربری چوبی در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است گفت: این سازه ها علاوه بر اینکه ضدزلزله و مقاوم هستند، با توجه به نوع سازه نیز به عنوان تغییر کاربری اراضی کشاورزی محسوب نمی شوند و در این راستا یک پتانسیل برای فعالیت به حساب می آید.

کیو نوروانتو از ویژگی های مهم دماوند را فاصله کوتاه این شهرستان از پایتخت دانست و اظهار داشت: این ویژگی فرصت مناسبی برای حضور در دماوند و گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری با شرکت های فنلاندی و شرکت های تولیدی و صنعتی این شهرستان محسوب می شود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 9

به "60 شرکت فنلاندی به طور مستقیم و غیر مستقیم در ایران فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 شرکت فنلاندی به طور مستقیم و غیر مستقیم در ایران فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید