80میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های گردشگری اردبیل پرداخت شد

به گزارش بالیو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از پرداخت 80میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های اشتغال زای گردشگری و صنایع دستی این استان از محل توسعه پایدار روستایی اطلاع داد.

80میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های گردشگری اردبیل پرداخت شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز سه شنبه 20 شهریور 97 در این خصوص توضیح داد: این میزان تسهیلات می تواند برای 159 نفر اشتغال به دنبال داشته باشد.

او متذکر شد: 226 طرح سرمایه گذاری گردشگری و صنایع دستی به منظور دریافت تسهیلات از محل تسهیلات توسعه پایدار روستایی به بانک های عامل معرفی گردیده است که می تواند برای 958 نفر فرصت شغلی ایجاد کند.

اضافه کرد: مجموع تسهیلات درخواستی این طرح ها 730 میلیارد ریال است که از این میزان 80 میلیارد ریال پرداخت گردیده و 260 میلیارد ریال دیگر نیز مصوب گردیده و در آستانه عقد قرارداد با بانک های عامل جهت پرداخت است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: مابقی طرح ها در دست آنالیز و ارائه مدارک از سوی متقاضی به بانک ها است.

فلاحی خواهان همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات طرحهای اشتغال زای گردشگری شد و بیان نمود: با توجه به اینکه پرداخت تسهیلات سقف زمانی ندارد، انتظار می رود بانک ها حامی طرح های اشتغال زا باشند.

او بیان نمود: این تسهیلات با نرخ چهار درصد در روستاهای مرزی و شش درصد در سایر روستاها پرداخت می گردد و امتیازی قابل توجه برای متقاضیان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، گردشگری را یکی از حوزه های شاخص در اشتغال زایی دانست که با هزینه اندک می تواند اشتغال مطلوب به دنبال داشته باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 44

به "80میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های گردشگری اردبیل پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های گردشگری اردبیل پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید