اتحادیه های تجاری انگلیس بدنبال لغو برگزیت هستند

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، نتایج منتشر گردیده یک نظرسنجی نشان می دهد بسیاری از اعضای اتحادیه های تجاری مهم انگلیس ضمن درخواست برای ادامه حضور کشورشان در اتحادیه اروپا، خواهان لغو همه پرسی برگزیت گردیده اند.

اتحادیه های تجاری انگلیس بدنبال لغو برگزیت هستند

نتایج این نظرسنجی که در میان اعضای سه اتحادیه بزرگ تجاری انگلیس انجام گردیده، نشان می دهد که حداقل دو سوم اعضای این اتحادیه ها خواهان لغو نتایج فعلی برگزیت و برگزاری همه پرسی مجدد در ارتباط با ادامه حضور در اتحادیه اروپا هستند.

پیش از این ترزا می، نخست وزیر انگلیس، درخواست ها برای تعلیق همه پرسی قبلی برگزیت و برگزاری همه پرسی ادامه حضور در اتحادیه اروپا را رد نموده و گفته بود که دولت او برنامه و اهداف خود را بر مبنای انجام کامل برگزیت دنبال می نماید.

براساس برنامه زمان بندی اعلام گردیده قرار است لندن تا سرانجام ماه مارس 2019 یعنی تا کمتر از هفت ماه دیگر خروج کامل انگلیس از اتحادیه اروپا را اعلام کند.

با وجود زمان باقی مانده کوتاه برای اجرای کامل برگزیت، اما اختلاف نظرها میان رهبران اتحادیه اروپا و لندن در ارتباط با نحوه محاسبه و پرداخت بدهی های مالی انگلیس به این اتحادیه همچنان ادامه دارد و دو طرف هنوز نتوانسته اند به یک اجماع کامل در مورد سازوکارهای مالی برگزیت دست یابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 43

به "اتحادیه های تجاری انگلیس بدنبال لغو برگزیت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه های تجاری انگلیس بدنبال لغو برگزیت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید