اسپالتی: عقب نشینی و ضد حمله زدن مثل ساسولو آسان است، اینتر همان عملکردی که می بایست را ارائه کرد

به گزارش بالیو، سرمربی تیم فوتبال اینتر با وجود شکست تیمش در هفته اول سری A از عملکرد شاگردان خود ابراز رضایت کرد.

اسپالتی: عقب نشینی و ضد حمله زدن مثل ساسولو آسان است، اینتر همان عملکردی که می بایست را ارائه کرد

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی پس از باخت یک بر صفر تیمش در بازی شب گذشته (یکشنبه) مقابل ساسولو در اولین بازی نراتزوری در فصل 19-2018 سری A از شیوه بازی حریف ایراد گرفت و از عملکرد مردان خودش دفاع کرد.

اسپالتی در انتها این دیدار که در استادیوم ماپی برگزار گردید و تک گل دومنیکو براردی از روی نقطه پنالتی نتیجه آن را مشخص کرد، به خبرنگاران گفت: ساسولو در ضد حملات بسیار خوب کار کرد چون عقب نشستن، منتظر ماندن و سپس حمله کردن بسیار آسان است ضمن اینکه شیوه لو رفتن توپ توسط بازیکنان ما هم کار حریف را آسان تر می کرد.

اسپالتی اضافه نمود: بازی کردن میان خطوط و پیدا کردن مسیرهای مناسب پاسکاری در تجمع پرتعداد بازیکنان دو تیم در میانه میدان هم کار را برای ما دشوار تر نموده بود. شرایط چمن استادیوم هم که واقعاً بازی را برای ما غیرممکن نموده بود. روی چنین زمینی واقعاً مهم نیست که شما چه تاکتیک ها و برنامه هایی در سر داشته باشید. روی چنین زمینی خیلی فرق می نماید که شما بخواهید با یک بازی مبتنی بر پاسکاری و روی زمین به دروزاه حریف نزدیک شوید یا اینکه با پاس های بلند ضدحمله بزنید. ما عملاً بازی را به خاطر یک پنالتی باختیم و ساسولو هم موقعیت های زیادی خلق نکرد.

اسپالتی در بین دو نیمه دالبرت را از زمین بازی بیرون کشید و ایوان پریشیچ را به جای او به میدان فرستاد، که این تغییر تاکتیک سبب شد کوادوو آساموا به سمت چپ خط دفاعی برود. سرمربی نراتزوری در این خصوص هم تأکید کرد: دالبرت در خواندن دست حریف و پیش بینی حرکات بازیکنانش به اندازه کافی سرعت نداشت و قطعاً می توانست بهتر از این ها بازی کند اما با این وجود او هم لحظاتی خوب کار کرد و با سانترهایش برای حریف دردسرساز شد. تیم امروز در دقایق زیادی از مسابقه همان چیزی که لازم بود را ارائه کرد و تنها مشکلی که ما داشتیم این بود که بیش از اندازه در ضدحملات غافلگیر می شدیم و پیدا کردن فضا در حالی که تمام بازیکنان حریف در لاک دفاعی بودند به خصوص بعد از آنکه آنها گل زدند، دشوار بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 19

به "اسپالتی: عقب نشینی و ضد حمله زدن مثل ساسولو آسان است، اینتر همان عملکردی که می بایست را ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: عقب نشینی و ضد حمله زدن مثل ساسولو آسان است، اینتر همان عملکردی که می بایست را ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید