انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد تا 20 شهریور ادامه دارد

به گزارش بالیو، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا 20 شهریور ادامه دارد.

انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد تا 20 شهریور ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران، دکتر امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا 20 شهریورماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند از طریق سامانه مرکز آزمون انتخاب های خود را به ترتیب اولویت ثبت نمایند.

وی اضافه نمود: همچنین از خاتمه این هفته داوطلبان کنکور سراسری می توانند در همه گروه های آزمایشی دوره های بدون آزمون انتخاب رشته نمایند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان می توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را انتخاب نموده اند و در آزمون آن نیز شرکت نموده اند، از فرصت انتخاب رشته یک یا 5 گروه آزمایشی بهره مند شوند.

وی توضیح داد: داوطلبانی که رشته محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی نمایند، توجه داشته باشند پذیرش بخش اعظم رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی است که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز آزمون نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر شاهانی تاکید نمود: داوطلبان باید ابتدا از وجود رشته محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل نموده، سپس اقدام به پرداخت هزینه دوره مربوطه نمایند. این افراد می توانند با کد ملی به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (کد هفت رقمی) که در انتهای کارنامه سازمان سنجش درج گردیده به عنوان رمز عبور وارد سامانه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 20

به "انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد تا 20 شهریور ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد تا 20 شهریور ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید