رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگاران: ظرفیت مسافرگیری حمل ونقل عمومی پایین تر از میزان مسافران است

به گزارش بالیو، علیخانی با اشاره به اینکه 2 میلیون سفر با مترو و 3 میلیون سفر با اتوبوس انجام می گردد، گفت: مترو باید 10 میلیون سفر داشته باشد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگاران: ظرفیت مسافرگیری حمل ونقل عمومی پایین تر از میزان مسافران است

محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار با تاکید بر اینکه وضعیت حمل ونقل عمومی شهر مناسب نیست، گفت : ظرفیت مسافرگیری حمل ونقل عمومی پایین تر از میزان مسافران است.

عضو شورای شهر تهران توضیح داد: ما در حال حاضر تنها 2 و نیم میلیون سفر با مترو داریم؛ در حالی که باید 10 میلیون سفر در شهر با مترو انجام گردد.

علیخانی در ادامه به ضعف ناوگان اتوبوسرانی اشاره نمود و گفت: اتوبوسرانی تنها قادر به پوشش 3 میلیون نفر است, در حالی که باید بتواند 6 میلیون سفر در روز پوشش دهد و لذا ما فاصله ای حدود 8 تا 10 میلیون سفر داریم و این وضعیت به این معناست که مسافر داریم ولی ناوگان مسافربری ما با کمبود روبرو است.

وی گریزی هم به ترافیک این روزهای تهران در اثر بارندگی زد و گفت: هر وقت باران می آید خیابان ها قفل می گردد، چون معمولا هنگام بارندگی حرکت خودروها کند می گردد و ترافیک افزایش می یابد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: چون مردم نمی توانند در بارندگی به صورت پیاده تردد نمایند حجم مسافران بیشتر می گردد و لزوماً باید یا از خودروی شخصی و یا تاکسی استفاده نمایند و شرایطی به وجود می آید که هم سرعت خودروها کم می گردد و هم مسافر بیشتر می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 102

به "رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگاران: ظرفیت مسافرگیری حمل ونقل عمومی پایین تر از میزان مسافران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگاران: ظرفیت مسافرگیری حمل ونقل عمومی پایین تر از میزان مسافران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید