سیدجلال اجازه نداد به خط خوردنش از تیم ملی اعتراض کنیم

به گزارش بالیو، وقتی ما می خواستیم خط خوردن او را پیگیر شویم و نسبت به این موضوع به فدراسیون اعتراض کنیم، سیدجلال از ما خواهش کرد این کار را نکنیم.

سیدجلال اجازه نداد به خط خوردنش از تیم ملی اعتراض کنیم

به گزارش خبرنگاران ، این هم از عجایب فوتبال ایران است که می بینیم بازیکنی از تیم ملی خداحافظی نموده و باشگاهش از او تقدیر می نماید. این همان اتفاقی بود که در مورد سیدجلال حسینی رخ داد و در روزی که مربیان تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال سکوت را ترجیح داده بودند، کاپیتان در باشگاه پرسپولیس روبروی خبرنگاران نشست و گفت که بعد از این دیگر پیراهن تیم ملی را بر تنش نخواهیم دید.

دوری سیدجلال از تیم ملی همان روزی رخ داد که او پای پروازِ جام جهانی خط خورد و از آن روز، مدام می شنیدیم که قرار است افشاگری کند. کاپیتان اما حتی امروز که برای رسمیت بخشیدن به خداحافظی اش پذیرای خبرنگاران بود، یک کلمه حرف حاشیه ای و تنش زا به زبان نیاورد و حتی سرمربی تیم ملی تشکر کرد.

دلیل دعوتش از خبرنگاران هم اعلام رسمی همین خداحافظی بود که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آن را یک تصمیم شجاعانه خوانده: تصمیمی که سیدجلال درباره خداحافظی از بازی های ملی گرفته، یکی از شجاعانه ترین تصمیماتی بود که او گرفت. خدا را شاهد می گیرم وقتی این بازیکن از تیم ملی خط خورد، یک نفر را هم برای بازگشت به تیم ملی واسطه نکرد. حتی وقتی ما می خواستیم خط خوردن او را پیگیر شویم و نسبت به این موضوع به فدراسیون اعتراض کنیم، سیدجلال از ما خواهش کرد این کار را نکنیم.

گرشاسبی سپس این طور کاپیتان پرسپولیس را تحسین کرد: سیدجلال حسینی یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است و در این مدت همیشه در آرام کردن طرفدارانی که بابت دوری اش از تیم ملی ناراحت بودند، کوشش کرد. او در حالی این کار را کرد که برای یک بازیکن بسیار سخت است پس از 12 سال حضور در تیم ملی و گذاشتن عمرش در فوتبال، به راحتی کنار برود. این هم یکی از خصوصیات بزرگ سیدجلال است که دور شدن از تیم ملی هیچ خللی در روحیه او ایجاد نکرد چرا که اگر خللی ایجاد می شد، پرسپولیس نمی توانست این طور قدرتمندانه به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

گل سیدجلال حسینی به الجزیره مورد دیگری بود که حمیدرضا گرشاسبی در تمجید از او یادآوری: سیدجلال به عنوان یک بازیکن توانمند و کاپیتان تیم همیشه کنار برانکو بوده. ما دو کاپیتان باارزش داریم که بسیار برای موفقیت تیم کوشش کردند. اگر بخواهم عامیانه بگویم، همه بچه های ما زیر فشار مسابقات لت و پار شدند. هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان، بازیکنان ما سختی زیادی کشیدند. همه ما هم شاهد بودیم. سیدجلال با گلی که به الجزیره امارات زد، سرنوشت ما را معین کرد و حالا که تصمیم گرفته از تیم ملی خداحافظی کند، من نمی دانم چه بگویم.

سیدجلال به من گفت تیم ملی ام پرسپولیس است. این هم جمله بعدی آقای مدیرعامل در تمجید از کاپیتان است که او این طور ادامه اش داده: من خودم ورزش نموده ام و دیده ام آدم هایی که قرار است از تیم ملی خط بخورند دست به دامان نماینده مجلس، مدیر و همه می شوند تا دوباره به تیم ملی برگردند اما سیدجلال بزرگی کرد و به من گفت برای بازگشتم پادرمیانی نکنید. او گفت تیم ملی من پرسپولیس است و البته باید از برانکو هم تشکر کنم که با سیدجلال صحبت کرد. من شاهدم که برانکو، سیدجلال حسینی را در تمرینات به گوشه ای می برد و با او در مورد تیم ملی صحبت می کرد. نتیجه اش آن شده که پرسپولیس امروز افتخار ایران است و شما شاهد بودید در مراسم برترین های سال گذشته پرسپولیس 9 عنوان کسب کرد که این رکوردی برای ما بود. در آسیا هم از نظر بازیکن کم آوردیم وگرنه قهرمانی دور از دسترس مان نبود.

و این هم انتها بخش صحبت های گرشاسبی درباره سیدجلال: به نوبه خودم از سیدجلال حسینی تشکر می کنم و به نمایندگی از همه روی او را می بوسم. امیدوارم افتخارآفرینی های او ادامه داشته باشد و دوباره دل طرفداران عزیز را شاد کند. از اصحاب رسانه هم تشکر می کنم که در تنگناها همیشه یاور ما بوده اند. دست کسانی را که هم که انتقاد کردند، می بوسم. ان شاءالله با یاری آنها روند خوب مان ادامه داشته باشد.

2 - 640

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 113

به "سیدجلال اجازه نداد به خط خوردنش از تیم ملی اعتراض کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال اجازه نداد به خط خوردنش از تیم ملی اعتراض کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید