صوفی زاده: استعدادیابی در فوتبال دختران بهتر از گذشته گردیده ا ست

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان پیرامون این فستیوال گفت:من فکر می کنم چهارمین دوره فستیوال با انسجام و قدرت بیشتری نسبت به گذشته برگزار می گردد. اگر چه تعداد تیم ها تفاوتی نسبت به دوره های گذشته ندارد اما خوشبختانه مشارکت و همکاری بسیار خوبی از سوی استان ها انجام شده و با فعال سازی فستیوال های استانی شاهد حضور منتخبین و استعدادهای برتر در این فستیوال هستیم. همچنین برنامه های بسیار خوبی در بخش کارگاههای فنی، پزشکی و اوقات فراغت در نظر گرفته گردیده که می تواند نتیجه بخش و موثر باشد.بر این اساس معتقدم خروجی این فستیوال نسبت به دوره های گذشته بهتر خواهد بود.

صوفی زاده: استعدادیابی در فوتبال دختران بهتر از گذشته گردیده ا ست

صوفی زاده همچنین اضافه نمود:این فستیوال با توجه به شرایط سنی دختران از اهمیت بالایی برخوردار است. حضور استعدادیابان حرفه ای که دوره های دانش افزایی لازم را پشت سر گذاشته اند قطعا یاری می نماید که استعدادیابی و شناسایی بازیکنان توانمند به خوبی اتفاق بیافتد. همچنین مدیر پروژه استعدادیابی و مربیان تیم های ملی نیز در این فستیوال حضور دارند که اتفاق خوبی است. بر همین اساس معتقدم استعدادیابی در این دوره بهتر از ادوار گذشته انجام خواهد شد و خروجی بهتری خواهیم داشت. پس از شناسایی استعدادها نیز نفرات برگزیده در اردوهای مناطق حاضر می شوند و برای آنها نیز مجددا دوره هایی در نظر گرفته می گردد که خروجی مورد نظر در اردوی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال شرکت می نمایند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان در انتها پیرامون علت غیبت دو استان آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان گفت: ما علاقمند هستیم که اینگونه رویدادها با مشارکت تمامی استان ها به خوبی برگزار گردد اما به هر دلیل استان سیستان و بلوچستان مسائل خاص خودش را دارد و این مسئله نشان می دهد که باید حمایت های بیشتری صورت گیرد. همچنین آذربایجان غربی نیز همیشه در فوتبال بانوان حضور موفقی داشته و حتی در لیگ برتر ما با تمامی مسائل تیم داری می نماید. باید بگویم جای همه آنها خالی است و به طور قطع دختران علاقمندی در این استان ها نیز هستند که تمایل دارند توانمندی خودشان را نشان بدهند. امیدواریم در دوره های آتی شاهد حضور نمایندگان کلیه استان های کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 40

به "صوفی زاده: استعدادیابی در فوتبال دختران بهتر از گذشته گردیده ا ست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صوفی زاده: استعدادیابی در فوتبال دختران بهتر از گذشته گردیده ا ست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید