فرکی: مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم

به گزارش بالیو، پیکان بعد از تغییر و تحولاتی که در کادرفنی اش داشت، این هفته باید با راهنمایی حسین فرکی مقابل استقلال قرار بگیرد. فرکی که فکر می نماید بازیکنان مقابل استقلال انگیزه بالایی دارند، درباره اولین بازی اش در نیم فصل دوم با پیکان می گوید: قبل از هر چیزی باید برای حاجیلو و جابر انصاری آرزوی سلامتی کنم. مهاجم ما با بدشانسی دچار مصدومیت شد و از داشتن او محروم شدیم. یک فصل و نیم در کنار فوتبال بودم، اگر چه حضور فیزیکی نداشتم. از کسانی که این مدت به من لطف داشتند و پیشنهاد می دادند تشکر می کنم. الان در مقطعی وارد شده ایم که بخشی از کارها انجام و تیم بسته شده بود. تقدیر این بود که پس از رفتن جلالی با پیکان توافق کنم.

فرکی: مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم

سرمربی پیکان درباره خریدهای تیمش در نیم فصل هم شرح می دهد: 3 بازیکن جدید به خدمت گرفتیم که جابر انصاری گزینه چهارم ما بود اما آن شرایط پیش آمد. ضمن اینکه نفرات قبلی تیم هم حفظ شدند و کوشش می کنیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری برای تیم رقم بخورد. در 4،5 هفته اول بازی های دشواری پیش روی پیکان است. استقلال، سپاهان، پرسپولیس، ماشین سازی حریفان سختی هستند. یک ماه و چند روز است که تیم را در دست گرفتیم و سعی کردیم از همه نظر خود را آماده بازی با استقلال کنیم. قطعا در دور برگشت کار ساده ای نداریم چراکه تیم ها قوی تر شده و بازی ها فشرده برگزار می شوند. با شرایط موجود ما در فصل بعد باید تفکرات مان را پیاده کنیم اما سعی مان این است در همین نیم فصل دوم هم با تیمی که توسط کادر دیگری بسته شده نتایج خوبی بگیریم. از روزی که آمدیم جدا از تمرینات تاکتیکی و بدنی که برای بازیکنان در نظر گرفتیم روی مسائل روحی و روانی کار کردیم. حتما می دانید پیکان در 6،7 بازی اخیر خود در لیگ نتایج بدی کسب نکرد و به نوعی دچار مشکل روحی شده بود و ما سعی کردیم فضایی را ایجاد کنیم که بازیکنان این موضوعات را فراموش و به آینده بهتر فکر نمایند.

حسین فرکی در رابطه با اینکه فکر می نماید پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیرد یا اینکه پتانسیل تیم در حدی نیست که شرایطش بهتر از این شود، می گوید: نمی شود آینده را پیش بینی کرد اما امیدوارم نسبت به نیم فصل اول نتایج بهتری کسب کنیم. در فصل جاری شرایط تیم ها متفاوت نسبت به گذشته است. من اول فصل پیش بینی کردم که لیگ سال جاری متفاوت از گذشته می شود و تیم ها به دو قسمت تبدیل خواهند شد که این اتفاق هم رخ داد. یک قسمت بالای جدول هستند که برای قهرمانی و سهمیه می جنگند و نیم دیگر برای بقا کوشش خواهند کرد. امیدوارم ما جزو تیم های نیمه بالا باشیم، کاری که پیکان در دو فصل گذشته انجام داد و بازیکنانش نشان دادند پتانسیل قرار دریافت در جمع تیم های بالا را دارند. در هر صورت شرایط سخت است و ما باید کوشش خود را بکنیم. هدف ما این است که نسبت به صندلیی که الان داریم چند پله صعود کنیم و ان شاءا... برای فصل بعد تفکرات کادر جدید در تیم حاکم خواهد شد. در حال حاضر هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و انگیزه زیادی داریم تا نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

فرکی درباره اینکه آیا نام جابر انصاری از لیست پیکان خارج خواهد شد، ادامه می دهد: من شرایط قوانین و مقررات را نمی دانم چون روز آخر جابجایی این رخ داده. ما با جابر توافق کردیم و اگر خبری باشد به اطلاع می رسانیم. این بازیکن در جریان تمرین مصدوم شده. سرمربی پیکان در رابطه با اینکه مشکل پیکان را در چه می دیده که نتوانسته نتایج خوبی بگیرد، شرح می دهد: پیکان شرایط روحی خوبی نداشت. وقتی تیمی 5،6 هفته می بازد یک بخش آن به مسائل روحی برمی شود. اگر پیکان بعضی از بازی ها را در دقایق پایانی واگذار نمی کرد شاید الان در صندلی واقعی اش قرار داشت. جدول مسابقات به گونه ای است که با دو برد می توان جهش خوب و صندلی مناسبی به دست آورد. از بد حادثه در چند هفته ابتدایی به تیم هایی خوردیم که برای قهرمانی و کسب سهمیه می جنگند. با این حال در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست.

23+230-9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 159

به "فرکی: مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید