لیگ دسته یک فوتسال؛ جدال تیم های فارسی ناکام

به گزارش بالیو، تیم های مقاومت اقلید و شاهد شیراز برای جبران ناکامی ها رودرروی هم قرار می گیرند.

لیگ دسته یک فوتسال؛ جدال تیم های فارسی ناکام

به گزارش خبرنگار از ، در هفته 13 لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور، ساعت 15 روز پنج شنبه 29 آذرماه تیم مقاومت عباس نژاد اقلید از شاهد شیراز پذیرایی می نماید.

تیم های شاهد شیراز و عباس نژاد اقلید با امتیاز مشابه 9 و بر حسب تفاضل گل، در مکان های ششم و هفتم جدول رده بندی گروه دوم این مسابقات قرار دارند و باید برای فاصله دریافت از انتهای جدول کوشش نمایند.

فقیه سرپرست تیم شاهد در خصوص این دیدار در مصاحبه با خبرنگار از ، گفت: مسلما بازی دشواری در خانه حریف داریم و باید کوشش کنیم تا بتوانیم با ارائه یک مسابقه منطقی، امتیاز کسب کنیم و نتایج نامناسب هفته های گذشته را جبران کنیم.

وی اضافه نمود: متاسفانه شرایط مالی مناسبی نداریم و همین موضوع در دور برگشت به تیم شاهد آسیب زد و ما را از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر دور کرد، اما تا هفته پایانی کوشش خود را خواهیم کرد.

در هفته دوازدهم شاهد شیراز 4-2 مغلوب مقاومت تهران شد و مقاومت عباس نژاد اقلید هم 8-2 نتیجه را به شاهین کرمانشاه واگذار کرد.

در گروه نخست لیگ دسته یک فوتسال مردان هم صدرا شیراز که حال و روز خوشی را تجربه نمی نماید و در معرض سقوط به دسته پایینتر قرار گرفته، میزبان هایپر شاهین شهر اصفهان است.

نماینده فارس با تنها 3 امتیاز در مکان نهم گروه نخست جای گرفته و درهفته 12، نام آوران رسالت مازندران را با تساوی 2-2 متوقف کرد.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 127

به "لیگ دسته یک فوتسال؛ جدال تیم های فارسی ناکام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ دسته یک فوتسال؛ جدال تیم های فارسی ناکام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید