پرسپولیس فراتر از انتظار ظاهر شد، عیار کی روش بزودی تعیین می گردد

به گزارش بالیو، سهراب انتظاری در مصاحبه با خبرنگاران و در خصوص عملکرد تیم های لیگ برتری در نیم فصل اول گفت: هر چه از آغاز بازی ها گذشت شرایط تیم ها بهتر شد و ما دیدیم که تیم هایی مثل سپاهان، پدیده و تراکتور سازی که فصل گذشته صندلی خوبی در لیگ نداشتند سال جاری توانسته اند خود را به بالای جدول رسانده و به فکر قهرمانی باشند.

پرسپولیس فراتر از انتظار ظاهر شد، عیار کی روش بزودی تعیین می گردد

وی اضافه نمود: البته هنوز فوتبال ما به طور کامل حرفه ای نشده است. درست است که برخی استادیوم ها تجهیزات خوبی دارد اما هنوز بازیکنان ما در سطح بالا حرفه ای نیستند و در مجموع بازی های خوبی از خود ارائه دادند و امیدوارم روز به روز بازیکنان ما پیشرفت بیشتری داشته باشند.

انتظاری گفت: متأسفانه فوتبال ما پیشرفت قابل محسوسی نداشت که بتوانیم بگوییم رشد چشگیر داشته و می تواند بهتر از این هم باشد. لیگ ایران هنوز نتوانسته به یک رشد قابل ملاحظه دست پیدا کند و باید ببینیم چرا این مشکل هرگز به سرانجام نخواهد رسید!

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ اعلام نمود: سرخ پوشان تهرانی از ابتدای فصل، سختی های زیادی کشیدند اگرچه آنها با سخت ترین شرایط سال گذشته به قهرمانی دست پیدا کردند اما با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، شرایط برای این تیم سخت شد ولی آنها فراتر از انتظار ظاهر شده و با دست خالی نتایج قابل قبولی کسب کردند و حالا یکی از سه تیم بالای جدول هستند و مطمئناً تنها هدفشان قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است.

وی تأکید کرد: خوشحالم که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شد. زیرا آنها در سه جبهه باید بجنگند و این می توانست برای این تیم بسیار مضر باشد و بازیکنانش دچار آسیب دیدگی های زیادی شوند اما در مجموع این تیم نمایش قابل قبولی از خود نشان داد و توانست موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اعتراضات این روزهای تیم های لیگ برتری به داوری ها گفت: باید ببینیم برای داوران چه نموده ایم که اینقدر از آنان انتظار داریم. داور هم مانند ما دچار اشتباه می گردد. بارها شاهد بودیم که بازیکنان بزرگ، توپشان وارد دروازه خالی هم نشده و به اشتباه نتوانسته اند گل زنی نمایند. برای داور هم این اشتباهات طبیعی است وقتی به یک داور برای بازی 700 هزار تومان داده می گردد نمی گردد از او انتظار بالایی داشت.

انتظاری یادآور شد: داوران هم خانواده دارند، هزینه دارند و فکر نمی کنم داوری که 700 هزار تومان درآمد دارد تمرکز بالایی هم بتواند داشته باشد. البته من به تیم ها حق می دهم که نسبت به بعضی از قضاوت ها اعتراض داشته باشند اما امیدوارم فدراسیون فوتبال و دپارتمان داوری برای این مشکل چاره ای بیندیشد تا تمامی داوران ما با تمرکز کامل قضاوت نمایند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی ایران می تواند در جام ملت های آسیا به قهرمانی دست پیدا کند، اضافه نمود: صادقانه باید بگویم کار بسیار سختی داریم و بعید است چنین اتفاقی رخ دهد. کی روش نزدیک به هشت سال است که راهنمایی تیم ملی ما را به عهده دارد حالا باید ببینیم کار او در جام ملت ها به کجا می رسد و می تواند جام را به بالا ببرد؟

وی توضیح داد: کی روش در جام جهانی عملکرد بدی نداشت اما جام ملت های آسیا عیار کامل او را معین می نماید.

انتظاری در سرانجام اعلام نمود: در جام جهانی فقط تدافعی بازی کردیم امیدوارم در جام ملت آسیا، تیم ملی کشورمان هجومی بازی کند و مثل جام جهانی کاملاً عقب ننشیند و بتواند یک فوتبال زیبا و پر گل را ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 128

به "پرسپولیس فراتر از انتظار ظاهر شد، عیار کی روش بزودی تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس فراتر از انتظار ظاهر شد، عیار کی روش بزودی تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید