بازی Tales of Kenzera: ZAU برای کنسول های نسل نهمی معرفی گردید

به گزارش بالیو، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) برای مدت زیادی است که یک بازی نو منتشر ننموده است. حال این شرکت اعلام نموده که در حال همکاری با شرکت Surgent بوده تا بازی افسانه کنزرا: زائو (Tales of Kenzera: ZAU) را عرضه کند. این یک بازی پلتفرمر ساید اسکرولینگ بوده و در سال 2023 میلادی عرضه خواهد شد.

بازی Tales of Kenzera: ZAU برای کنسول های نسل نهمی معرفی گردید

بازی افسانه کنزرا در سبک اکشن و ماجراجویی بوده که حالت ساید اسکرولینگ دارد. به این معنا که محیط بازی در حالت سه بعدی قرار نداشته و تنها می توانند به دو جهت اصلی چپ و راست حرکت نمایند. داستان بازی در خصوص عشق میان پدر و فرزند است که تغییری است که با یک مرگ در این افراد ایجاد می گردد. این بازی یک ماجراجویی در سبک مترویدوینیا (Metroidvania) بوده و شما را در نقش زائو (Zau) قرار می دهد. کسی که پدر خود را از دست داده و تمام کوشش خود را می نماید تا او را دوباره زنده کند.

در بازی افسانه کنزرا شما تنها نیستید و یک راهنما ینی خدای مرگ یا کالونگا (Kalunga) همراه شما خواهد بود. شما در دنیای 2.5 بعدی مجذوب کننده این بازی به گشت و گذار خواهید پرداخت و کالونگا نیز در مسیر به شما یاری خواهد نمود. شرکت سازنده کوشش خود را نموده تا این بازی از لحاظ بصری بسیار زیبا و مجذوب کننده باشد.

همانطور که گفتیم شما در نقش یک پسر هستید که پدر خود را از دست داده است. او یک داستان که به وسیله پدرش نوشته شده را می خواند و به طور ناگهانی در نقش زائو وارد دنیای کنزرا می گردد. زائو یک Nganga جوان است که با خدای مرگ قراردادی می بندد تا پدر خود را دوباره زنده کند. کنزرا در گذشته یک شهر سرشار از زندگی و شادابی بوده است اما الان تبدیل به یک سرزمین ارواح شده که در آن گشت و گذار بسیار سخت است. شما باید کوشش کنید تا به سمت مقصد خود حرکت کنید و با تمامی این مسائل مبارزه نموده و چالش های مختلف را پشت سر بگذارید.

بازی افسانه کنزرا یک عنوان داستان محور و تک نفره است. این بازی یک تجربه شخصی از طرف نویسنده بوده و احساسات شما را درگیر خواهد نمود. هر کدام از موجودات داخل دنیای کنزرا نمادی از یک احساس خاص در افراد هستند و به کاربر نشان می دهند که کنار آمدن با مرگ یک نفر هرچند سخت اما شدنی است.

یکی از نکات بسیار مهم در عناوین ساید اسکرولینگ بحث ظاهر آن ها است. به این شکل که بازی بسیار زیبا طراحی شده و مبارزات نیز دقیق و سریع هستند. در کنار آن محیط بازی بسیار جالب و با سبک خاص طراحی شده تا این بازی یک عنوان ساید اسکرولینگ معمولی نباشد و نسبت به رقبا فزونی داشته باشد.

مبارزات در بازی افسانه کنزرا بسیار دقیق و زیبا طراحی شده اند. از طرفی این مبارزات به طور کامل بر پایه ریتم بوده و توانایی های خاصی در آن وجود دارند که به روند بازی و مبارزات یاری خواهند کرد. برای مثال شما توانایی مدیریت زمان و یخ زدن دشمنان را دارید که به شما در مبارزات مختلف یاری خواهند کرد و انیمیشن های بازی نیز بسیار دقیق طراحی شده تا کاربر حس خوبی بعد از استفاده از این توانایی ها داشته باشد.

دنیای این بازی بر اساس افسانه های Bantu طراحی شده است. در نتیجه شما با موارد آشنایی روبرو خواهید شد و هماهنگی بسیار خوبی هم میان داستان و دنیای بازی وجود دارد. همینطور اینکه دنیای این بازی با توجه به سبک 2.5 بعدی آن باعث شده که تجربه بسیار خاصی به کاربر ارائه گردد و محیط افسانه کنزرا نیز بسیار جالب طراحی شده است. نکته اصلی اینجاست که این بازی اشاره زیادی به بحث مرگ و زندگی می نماید که آن را بسیار جالب و شیرین نموده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آذر 1402 بروزرسانی: 24 آذر 1402 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2428

به "بازی Tales of Kenzera: ZAU برای کنسول های نسل نهمی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Tales of Kenzera: ZAU برای کنسول های نسل نهمی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید