برنامه های اجرایی رویداد ساری 2022 اعلام شد

به گزارش بالیو، دبیر اجرایی رویداد ساری 2022 از تدوین برنامه های اجرایی در تقویم سالانه رویداد ساری مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو اطلاع داد.

برنامه های اجرایی رویداد ساری 2022 اعلام شد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، علی ماهفروزی صبح امروز 15 آذرماه 1400 با اعلام این خبر گفت: برنامه های این رویداد با شعار فرهیختگی گردشگری، پویایی فرهنگ و اقتصاد استان طراحی شده است.

او با توجه به این مطلب که برنامه های این رویداد در 3 سطح محلی، ملی و بین المللی به اجرا درمی آید، اضافه کرد: از 15 آذرماه سال آینده شاهد برگزاری این برنامه های فرهنگی با فواصل زمانی معین خواهیم بود.

ماهفروزی توضیح داد: نمایشگاه مرتبط بین المللی ساری 2022، جشنواره پهلوانی لوچو و اجرای برنامه های شب های فرهنگی با همکاری صداوسیما، شهرداری ساری و دیگر شهرداری های استان از جمله برنامه های این تقویم فرهنگی استان است.

دبیر اجرایی رویداد ساری 2022 از برگزاری جشنواره بین المللی غذا و میراث کشاورزی در 11 مهرماه سال آینده اشاره نمود و یادآور شد: جشنواره موسیقی کشورهای اکو، جشنواره فیلم کوتاه گردشگری و فرهنگ ملل و جشنواره هنر، صنایع دستی و میراث ماندگار از دیگر برنامه هایی است که در سطح بین المللی طراحی شده است.

او اضافه کرد: جشنواره های میرنوروزی، چله شو، میراث صلح و گفتمان ملل و بعلاوه جشنواره های موضوعی با رویکرد نشاط اجتماعی بهار نارنج، گل محمدی، گیاهان دارویی و ورف چال، انار اشرف و دیگر آیین ها، ظرفیت ها و جاذبه های استان نیز در این تقویم فرهنگی جای گرفته است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2060

به "برنامه های اجرایی رویداد ساری 2022 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های اجرایی رویداد ساری 2022 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید