تور استانبول ارزان: برترین کافه های استانبول

به گزارش بالیو، برترین کافه های استانبول

برترین کافه های استانبول را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این کافی شاپ های استانبول در بخش های مختلف این شهر قرار گرفته اند و می توانید برترین قهوه ترک را در این کافه ها میل نمایید. بعضی چندین سال در حال فعالیت هستند و بعضی از آنها تازه تاسیس هستند واز این میان می توانید برترین کافه را برای نوشیدن قهوه ترک انتخاب نمایید.

تور استانبول ارزان: برترین کافه های استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

قهوه ترک استانبول

استانبول یکی از شهرهایی است که می توانید بهترین قهوه ترک ها را در کافه های این شهر میل نمایید و بی شک طعم به یاد ماندنی قهوه های آن فراموش نشدنی خواهد بود. قهوه ترک هایی که در بهترین کافه های استانبول عرضه می شوند در داخل ظرف های کوچکی به نام جذوه عرضه می شوند و این ظرف ها به مشهوریت هرچه تمام تر قهوه ترک های استانبول اضافه نموده است.

دسته های این ظرف ها بلند بوده و این امر به علت جنس فولادی آن می باشد که حرارت به دست شما نرسد. بسیاری از مردم استانبول هر روز قهوه می نوشند و نوشیدن قهوه ترک در فرهنگ استانبولی ها قرار گرفته است. بسیاری از ساکنان استانبول کافه ها را برای نوشیدن قهوه حتی برای مراسم ازدواج رزرو می کنند و قهوه ترک جایگاه ویژه ای در مراسمات مردم این شهر دارد.

قیمت تور استانبول

به علت مناسب بودن قیمت تور استانبول بسیاری تمایل به این سفر دارند و مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. در بهترین کافه های استانبول به همراه قهوه راحت الحلقوم نیز قرار می دهند که طعم لذیذ تری به قهوه خواهد بخشید. قبل از سفر به استانبول بهتر است با بهترین کافه های استانبول آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین مرکز را برای خرید قهوه ترک انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی بعضی از بهترین های کافه اشاره کرده ایم تا در این شهر دچار سردرگمی نشوید

ماندا باتماز از جمله بهترین کافه های استانبول

یکی از معروف ترین کافه ها را می توان ماندا باتماز دانست که این کافه به علت عرضه بهترین و باکیفیت ترین قهوه ترک ها مشهوریت بسیاری در میان مردم استانبول و حتی گردشگران پیدا نموده است. این کافه در خیابان تکسیم استانبول که یکی از جاذبه های دیدنی این شهر می باشد قرار گرفته است و تاسیس آن به سال 1967 بر می گردد.

کافه اوستا

در این کافه اوستا کمال قهوه درست می نماید و یکی از دلایل مشهوریت این کافه را می توان وجود اوستا کمال دانست. کافه ماندا باتماز فضای کوچکی دارد و به همین علت امکان نشستن به مدت طولانی در آن وجود نخواهد داشت و در هنگام سفارش تنها کافی است که به اوستا کمال بگویید قهوه را چگونه می نوشید و چه طعمی از قهوه انتظار دارید تا بتوانید قهوه را دقیقا با آن ویژگی ها تحویل بگیرید. گفتنی است که در روزهایی که هوا خوب است میزهایی در خارج از مغازه قرار می دهند که می توانید از نوشیدن یک قهوه ترک خوش طعم، در فضای آزاد لذت ببرید.

کافه سارک قهوه سی

یکی دیگر از بهترین کافه های استانبول را می توان سارک قهوه سی دانست که در این کافه می توانید نوشیدنی ترین قهوه ها را سرو نمایید. این کافه در تهیه قهوه ترک بیش از 60 سال سابقه داشته و در محل تاریخی استانبول یعنی بازار بزرگ قرار گرفته است. پس از یک گشت و گذار طولانی در بازار بزرگ استانبول بی شک نوشیدن قهوه می تواند خستگی را از تنتان به در کند و به همین علت نوشیدن قهوه ترک در این کافه را از دست ندهید و حتما سری هم به سارک قهوه سی بزنید.

این کافه کاملا شکل قدیمی و باستانی خود را حفظ نموده و صاحب کافه کوشش نموده که این مرکز شکل اولیه خود را از دست ندهد و به همین علت بازسازی های آن به گونه ای بوده است که مشتریان با آمدن به این کافه حس مدرنیته نداشته باشند و از بافت قدیمی فضا لذت ببرند.زمانی که کشیدن سیگار در کافه ها مجاز بود مردم بسیاری در این کافه سیگار می کشیدند و هنوز هم می توانید دیوار های سیاهی را در این کافه مشاهده کنید که نشان دهنده دود سیگار فراوان در آن می باشد. قهوه های عرضه شده در این کافه با اینکه در حد بهترین کافه های استانبول نخواهند بود اما می تواند انتخابی مناسب برای برطرف خستگی باشد.

[cn-suggest-posts sts=بهترین سوغاتی های استانبول stl=https://deltaban.com/best-souvenirs-istanbul/ sbs=تور استانبول sbl=https://deltaban.com/istanbul-tour-asked-questions/]

کافه عثمانلی

یکی از بهترین کافه های استانبول را می توان عثمانلی دانست که این کافه به علت مرغوبیت و طعم خوش قهوه ترک هایش توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. آن کافه در تپه شاملیکا واقع شده است و این تپه می تواند نمای زیبایی از دریایی سیاه را به تصویر بکشد و علاوه بر امتحان یک قهوه خوش طعم و نوشیدنی می توانید از فضا نیز لذت ببرید.

در وسط این کافه یک فواره بزرگ تعبیه شده که به زیبایی هرچه تمام تر فضا اضافه نموده است البته فضای کافه بسیار کوچک بوده و تنها می توانید یک نوشیدنی خوش طعم را امتحان نموده و محل را ترک نمایید چرا که زمانی برای نشستن و استراحت کردن وجود نخواهد داشت.

در اطراف فواره می توانید فرش های عثمانی و جایگاه های از جنس مخمل را مشاهده نمایید که فضایی لوکس و زیبا پدید آورده اند. در این کافه برنامه هایی به نام هورون نیز اجرا می گردد که نباید تماشای این برنامه ها را از دست بدهید. این کافه از جمله کافه های ساحلی استانبول نیز به شمار می رود و نوشیدن قهوه ترک در این کافه را در تور استانبول نباید از دست بدهید.

تاریحی از بهترین کافه های استانبول

یکی دیگر از بهترین کافه استانبول را می توان تاریحی دانست که این کافه در خیابان بغداد قرار گرفته و از محبوبیت بسیاری در میان مردم استانبول برخوردار می باشد. علاوه بر نوشیدن یک قهوه ترک لذیذ حتما شیرینی های این کافه را نیز امتحان کنید چرا که شیرینی های کافه تاریحی به علت طعم لذیذی که دارند معروفیت بسیاری در میان مردم استانبول و گردشگران پیدا نموده اند.

افرادی که در این کافه مشغول به کار هستند نسل اندر نسل به این کار مشغول بوده اند و به همین علت بهترین و نوشیدنی ترین قهوه ها را عرضه خواهند نمود. ظرف های این کافه نیز بسیار خاص بوده و با نوشیدن یک قهوه کف دار جان تازه ای خواهید گرفت. از جمله مواردی که سبب قرار گرفتن نام تاریحی در میان کافه های معروف استانبول شده می توان به قیمت پایین قهوه در آن اشاره کرد.

اوکالی

یکی دیگر از کافه های خوب استانبول را می توان اوکالی دانست که این کافه به علت عرضه بهترین و باکیفیت ترین قهوه ترک ها در میان مردم و گردشگران محبوبیت بسیاری پیدا نموده است. این کافه از جمله کافه های محلی استانبول به شمار می رود و علت قرار گرفتن نام آن در میان فهرست بهترینها، ارائه قهوه هایی است که کیفیت بالایی دارند بعلاوه در این رستوران دسر های متنوعی را می توانید خریداری نمایید که به لذیذ تر شدن قهوه خواهد اضافه نمود.

فضای کافه

فضای دل انگیز کافه نیز از جمله مواردی است که توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد. فضای بین جایگاه های این کافه کم می باشد و به علت شلوغی این کافه امکان نشستن به مدت طولانی در این کافه وجود نخواهد داشت. کارکنان این کافه می توانند با صبر و بردباری بالایی که دارند منو کافه را به شما ارائه کنند تا بتوانید محصول مود نظر خود را از این میان انتخاب نمایید.

[cn-suggest-posts sts= با انواع غذاهای خیابانی استانبول آشنا شویم stl=https://deltaban.com/istanbul-street-foods/ sbs=رزرو هتل | رزرو آنلاین هتل sbl=https://deltaban.com/hotel-reservation/]

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور لحظه آخری دبی
  • تور بانکوک
منبع: دلتابان
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2014

به "تور استانبول ارزان: برترین کافه های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: برترین کافه های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید