تاریبو وست: مافیا نگذاشت برای میلان بازیکن موفقی باشم، نمی خواستند من جای مالدینی و کاستاکورتا را بگیرم

به گزارش بالیو، ستاره ستاره تیم ملی نیجریه مافیا را دلیل ناکامی ها و دوران کم فروغ بازیگری اش در تیم فوتبال میلان دانست.

تاریبو وست: مافیا نگذاشت برای میلان بازیکن موفقی باشم، نمی خواستند من جای مالدینی و کاستاکورتا را بگیرم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تاریبو وست، مدافع سابق تیم ملی نیجریه در گفت و گو با سایت اسکور نایجریا ادعا کرد که عوامل مافیا مقصر ناکامی های او در میلان بوده اند.

تاریبو وست 45 ساله در ماه دسامبر سال 1999 از تیم اینتر به رقیب همشهری میلان پیوست اما بعد از تنها 4 بازی برای روسونری در ماه نوامبر سال 2000 به صورت قرضی به تیم دربی کانتی که در آن موقع در لیگ برتر انگلیس حضور داشت پیوست و دیگر برای میلان بازی نکرد.

تاریبو وست مدعی شد دلیل ناکامی او در میلان آن بود که گانگسترهای ایتالیایی نمی توانستند بپذیرند که یک بازیکن آفریقایی به میلان برود و عرصه را برای بازیکنان ایتالیایی مانند پائولو مالدینی و الساندرو کاستاکورتا تنگ کند.

او به اسکور نایجریا گفت: مافیا هر کاری از دستش ساخته بود انجام می داد تا مطمئن گردد که کار من در میلان تمام است. آنها داستانی سرهم کردند و تحویل رسانه ها دادند مبنی بر اینکه من مصدوم هستند و به این شیوه مصمم بودند که مرا از میلان بیرون نمایند. آنها به پزشکان هم رشوه دادند که بگویند من مصدوم هستند اما همه آنها دروغ بود. آنها این کارها را انجام دادند چون احساس می کردند غیرقابل قبول است که یک بازیکن آفریقایی بیاید و جای آن مدافعان سالخورده تیم شان را بگیرد. لیورپول هم به من پیشنهاد داد اما در نهایت من با دربی کانتی به توافق رسیدم.

تاریبو وست در 11 سال دوران حضورش در تیم ملی نیجریه، 42 بازی ملی انجام داد و سال 2008 پس از بازی برای تیم هایی همچون اوسر، پارتیزان بلگراد و پلی موث بازنشسته شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 387

به "تاریبو وست: مافیا نگذاشت برای میلان بازیکن موفقی باشم، نمی خواستند من جای مالدینی و کاستاکورتا را بگیرم" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاریبو وست: مافیا نگذاشت برای میلان بازیکن موفقی باشم، نمی خواستند من جای مالدینی و کاستاکورتا را بگیرم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریبو وست: مافیا نگذاشت برای میلان بازیکن موفقی باشم، نمی خواستند من جای مالدینی و کاستاکورتا را بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید