خلیلی: هنوز در لیگ برتر هیچ چیز تمام نشده است

به گزارش بالیو، یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید هنوز لیگ به خاتمه نرسیده و این تیم نیز باید تا خاتمه فصل کوشش کند.

خلیلی: هنوز در لیگ برتر هیچ چیز تمام نشده است

محسن خلیلی در گفت وگو با خبرنگاران درباره تساوی پرسپولیس برابر طرفدار در هفته 24 لیگ برتر فوتبال ایران گفت: پرسپولیس برابر طرفدار بازی را خوب آغاز کرد و در همان ابتدای کار چند فرصت خوب گلزنی به دست آورد اما نتوانست از این فرصت ها به خوبی استفاده کند. پرسپولیس طرفدار را از نقاط مختلف تحت فشار قرار داده بود اما مهاجمان در زدن ضربات آخر پیروز نبودند. پرسپولیس با آن تیمی که طرفداران انتظار دارند تفاوتی که دارد این است که تیم فعلی فرصت گلزنی ایجاد می نماید اما بهره برداری لازم را نمی برد. همین موضوع هم تیم را از نظر روحی تحت فشار قرار داده است الان هم تیم داخل زمین و هم تیم بیرون زمین تحت فشار است و این برای پرسپولیس خوب نیست.

او اضافه کرد: معمولا تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می نماید اگر بتواند نتیجه دلخواهش را حفظ کند هرچه از زمان بازی بگذرد اعتماد به نفس بیش تری به دست می آورد تا حتی بتواند بازی را ببرد. در ملاقات برابر طرفدار هم تیم حریف فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد و این شانس را داشت به گل برسد. طرفدار در پی این بود که با یک دفاع منسجم تیمی برنده بازی گردد اما نقاط ضعفی داشت که پرسپولیس می توانست از آن ها استفاده کند.

خلیلی در ادامه گفت: باید بپذیریم شرایط سخت است و باید با این تفکر وارد بازی شویم شاید در بازی های آینده اتفاقات درون زمین به نفع ما نباشد و تیم حریف فشرده و بسته بازی کند. بنابراین بازیکنان باید با تمرکز بالا تا دقیقه 90 کوشش نمایند و نباید از نحوه بازی حریف هم انتقاد نمایند. به هر حال هر تیمی برای خودش تاکتیکی دارد. پرسپولیس با این همه افتخارات و بازی هایی که در سال های اخیر انجام داده تیم قدرتمندی است الان هم با تمام وجود کوشش می نماید طرفداران را راضی کند نتایج گویای همه چیز است و تیم در رده دوم جدول واقع شده است و برای قهرمانی می جنگد اما از آن جا که همه انتظار قهرمانی دارند مجموعه پرسپولیس تحت فشار قرار گرفته و این خیلی خوب است انتظارات از تیم آنقدر بالا رفته که همه از این تیم قهرمانی می خواهند اما طرفداران باید بدانند بازیکنان و مجموعه تیم اگر تحت فشار باشند نمی توانند آن کارایی لازم را داشته باشد. آن ها تا به حال هم با تمام وجود برای پیروزیت تیم کوشش کردند هم کادر فنی و هم بازیکنان شایسته برترین ها هستند چون با تمام وجود برای پرسپولیس کار می نمایند.

او هم چنین گفت: در شش بازی آینده همه باید از تیم حمایت کنیم تا تیم با تمرکز بالا بازی به بازی پیش برود و نتایج دلخواه را بگیرد. هنوز هیچ چیز تمام نشده و شش بازی به جای مانده است. همان سالی که ما در سال 86 قهرمان شدیم در اواخر فصل امتیاز از دست دادیم و شش امتیاز هم از ما کم کردند اما کوشش کردیم و در نهایت به قهرمانی رسیدیم. الان هم این شرایط پابرجا است و پرسپولیس باید فقط به بردن بازی های پیش رو یاری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2198

به "خلیلی: هنوز در لیگ برتر هیچ چیز تمام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: هنوز در لیگ برتر هیچ چیز تمام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید