زمان و مکان مسابقات انتخابی قایقرانی المپیک اعلام شد

به گزارش بالیو، تهران (پانا) - مسابقات انتخابی المپیک روئینگ قاره آسیا و اقیانوسیه 15 تا 17 اردیبهشت 1400 در توکیو برگزار خواهد شد.

زمان و مکان مسابقات انتخابی قایقرانی المپیک اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، فدراسیون جهانی روئینگ با پذیرفتن پیشنهاد ژاپن برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا و اقیانوسیه، تاریخ و محل برگزاری این رقابت ها را گفت.

بر این اساس مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا و اقیانوسیه در رشته روئینگ 15 تا 17 اردیبهشت ماه 1400 در سواحل واتر وی توکیو برگزار خواهد شد.

سایت فدراسیون جهانی روئینگ در گزارش خود در این باره آورده است: پیرو مذاکرات اجرا شده با عوامل کلیدی کشور ژاپن، مسئولین روئینگ ژاپن پیشنهاد میزبانی مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه را از تاریخ 5 تا 7 می 2021 در سواحل واتر وی ارائه کردند و فدراسیون جهانی روئینگ در جلسه روز آدینه 29 ژانویه، رسماً پیشنهاد ژاپن را پذیرفت و برنامه ریزی های مربوطه در حال اجرا است.

فدراسیون جهانی روئینگ در حال همکاری با کمیته برگزاری این رویداد است تا اطمینان لازم را حاصل کند که این رویداد با استانداردهای فدراسیون جهانی و استاندارهای سلامت ملی و محلی ژاپن مطابقت داشته باشد.

برای دو رویداد پاراروئینگ آسیا و اقیانوسیه که در این رویداد برنامه ریزی شده بود یک تضاد و تداخل با مسابقات نهایی انتخابی پارالمپیک در ایتالیا وجود دارد و لذا رویدادهای انتخابی پاراروئینگ نمی تواند در توکیو برگزار گردد.

بر این اساس نفرات برتر پاراروئینگ آسیا و اقیانوسیه در یک مسابقه انتخابی مجزا تعیین خواهند شد که اخبار آن روز دوشنبه 8 فوریه 2021 اعلام می گردد

بر این اساس پاروزنان روئینگ کشورمان حدود 3 ماه برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک در توکیو ژاپن مهلت دارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1594

به "زمان و مکان مسابقات انتخابی قایقرانی المپیک اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و مکان مسابقات انتخابی قایقرانی المپیک اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید