بهترین سوغاتی های کشور چین

به گزارش بالیو، کشور چین علاوه بر جاذبه‌های فراوانی که دارد، سوغاتی‌های فراوانی نیز دارد که انتخاب کردن از بین همه آن‌ها کار دشواری است. در این مقاله شما را با بهترین سوغاتی‌های کشور چین آشنا خواهیم کرد.

بهترین سوغاتی های کشور چین

ابریشم

یکی از بهترین گزینه‌های شما برای خرید سوغاتی می‌تواند ابریشم باشد که برای خانم‌ها بسیار با ارزش است. البته لباس‌های ابریشمی بسته به کیفیت آن‌ها گران هستند. اما می‌توانید لوازم کوچکتری از جنس ابریشم مانند بالش و یا کیف را انتخاب کنید که ارزان‌تر هستند. این اجناس ابریشمی در محل‌های توریستی به فروش می رسند و اگر راهنمای محلی دارید می‌تواند به شما کمک کند تا از کیفیت آن مطمئن بشوید.

چای

از آنجایی که نوشیدن چای نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می‌نماید و کشور چین به داشتن چای سبز مرغوب مشهور است پس انتخاب چای برای سوغاتی انتخاب خوبی برای شما در تور ارزان چین خواهد بود. اگر می‌خواهید چایی را که مردم به طور روزمره مصرف خود را تهیه نمایید می‌توانید به اولین سوپرمارکتی که در چین رسیدید ‌مراجعه نمایید. در سوپرمارکت‌های بزرگ امکان انتخاب انواع و اقسام چای وجود دارد. اگر به شهرهای بزرگی مانند پکن یا شانگهای سفر کنید می‌توانید به بازارهای چای بروید و به جز چای، لوازم مربوط به تهیه و صرف چای مانند فنجان ها گلدان های چای را تهیه نمایید.

جواهرات

گزینه محبوب دیگری که خانم‌ها به آن علاقه دارند خرید جواهرات به عنوان سوغاتی برای آن‌ها است. بسیاری از فروشگاه‌ها گردنبند و دستبندهایی را با قیمتی ارزان به فروش می‌رسانند. همچنین در اطراف این مکان‌های مذهبی کشور چین زیورآلاتی با الهام از طرح‌های تبتی با ترکیبی از نقره و سنگ‌های نارنجی و آبی به فروش می‌رسانند. از آنجایی که این مناطق توریستی هستند، فروشندگان همیشه در آن اطراف حضور دارند و برای پیدا کردن این محصولات به مشکلی برنخواهید خورد. اگر به دنبال خرید سوغاتی گران‌قیمت هستید می‌توانید از مراکز خرید معتبر یشم و مروارید اصل تهیه نمایید.

خطاطی چینی

خطاطی چینی یک هنر مشهور در سراسر جهان است. قطعه‌ای از این نوشته ها در هر سایزی می‌تواند زینت بخش دیوار یک خانه باشد. هنر خوشنویسی را می‌توانید بر روی سفال یا حتی پارچه هم مشاهده نمایید. سبک‌های متفاوتی برای نوشتن خطاطی‌های چینی وجود دارد و شما می توانید از خطاط ها بخواهید نام کسی را که برای شما بنویسد تا یک سوغاتی سفارشی ارزشمند داشته باشید.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 661

به "بهترین سوغاتی های کشور چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین سوغاتی های کشور چین" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سوغاتی های کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید