شهرهای باستانی کشور چین

به گزارش بالیو، چین کشور با فرهنگ و تمدن غنی در این ناحیه به شمار می‌رود. شهرهای باستانی این کشور از بهترین جاذبه‌های این کشور برای بازدید هستند. در این مقاله به معرفی تعدادی از شهرهای باستانی کشور چین پرداخته‌ایم.

شهرهای باستانی کشور چین

کایفنگ

کایفنگ در کناره رودخانه زرد قرار گرفته و شهری بزرگ با جمعیت 5 میلیون نفر به شمار می‌رود. خوشنویسی در این شهر بسیار مشهور است چون از دیرباز شیوه‌های خوشنویسی گوناگونی در این ناحیه شکل گرفته، این شهر تاریخ صدها ساله داشته و در آن فستیوال‌های زیادی مانند فستیوال گل که هر سال در ماه اکتبر و نوامبر در خیابان‌های این شهر برگزار می‌گردد. در این شهر گردش نمایید و از جاذبه‌های باستانی آن دیدن نمایید و غذای هنان را هم امتحان نمایید.

لوئویانگ

شهر لوئویانگ یکی از مهمترین مهدهای تمدن چین و از دیگر مراکز مهم این کشور به شمار می‌رود. غارهای لانگمن در این شهر توسط یونسکو محافظت شده‌اند و مهمترین جاذبه این شهر به شمار می‌روند در این محل مجسمه‌هایی بر روی صخره‌ها کنده‌کاری شده است و هزاران مجسمه در غار قرار گرفته که گردشگران زیادی از آن‌ها بازدید می‌نمایند. در تور چین ارزان به شما توصیه می‌کنیم  از موزه این شهر که پر از آثار باستانی است دیدن نمایید.

پکن

پکن یکی از بزرگ‌ترین شهرهای باستانی جهان به شمار می‌رود و گنجینه‌های تاریخی زیادی مانند دیوار بزرگ چین، شهر ممنوعه، قصر مجلل تابستانی، میدان تیان آنمن، مقبره مینگ و محله هوتونگ را برای بازدید دارد. در حالی که بخش مدرن این شهر پر از آسمان خراش‌های بلند و مراکز خرید لوکس می‌باشد بخش قدیمی آن مطمئنا جذاب‌تر از قسمت‌های دیگر این گوهر باستانی به شمار می‌رود.

شی آن

شی آن نیز به نوع خود بسیار دیدنی است و از اولین تمدن‌های به وجود آمده در جهان به شمار می‌رود. ارتش سفالی، دیوار شهر، مقبره اولین امپراتور، موزه تاریخ شانکسی و جنگل موزه استلی از جاذبه‌های این شهر در کشور چین هستند.

نانجینگ

نانجینگ جاذبه‌های مشهوری دارد که یکی از آن‌ها مقبره سان یاتسن به شمار می‌رود. این شهر در کنار رود یانگ تسه قرار گرفته و رفتن به پارک باستانی در کنار این رودخانه، تورهای قایق سواری و دیدن چشم اندازهای زیبای این رودخانه از تفریحات این شهر به شمار می‌رود. نانجینگ از مهمترین شهرهای چین  می‌باشد و مراکز مدرن زیادی دارد و ترکیبی از امکانات معاصر و جاذبه‌های تاریخی به شمار می‌رود.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 662

به "شهرهای باستانی کشور چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهرهای باستانی کشور چین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای باستانی کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید