فاطمه گودرزی: حضور متفاوتی در شرم دارم، بازی آخر با زنده یاد سیروس گرجستانی

به گزارش بالیو، فاطمه گودرزی این روزها در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیر پوروزیری در حال کار است.

فاطمه گودرزی: حضور متفاوتی در شرم دارم، بازی آخر با زنده یاد سیروس گرجستانی

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

فاطمه گودرزی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران درباره فعالیت این روزهای خود و اینکه چه سریال هایی دارد، خاطرنشان ساخت: این روزها در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیر پوروزیری در حال کار هستم.

وی درباره نقش خود و ویژگی های آن عنوان نمود: نقش زنی به نام پوران را بازی می کنم که درباره نقشم نمی توانم شرح دهم ولی همین قدر می توانم بگویم که با نقش های دیگرم در سریال های قبلی تفاوت دارد.

این بازیگر سریال های تلویزیونی همچنین درباره بازیگرانی که در این سریال بیشتر با آنها بازی دارد، گفت: نقش من در ارتباط با الهام طهموری است و همچنین بیشتر با زنده یاد سیروس گرجستانی بازی داشتم.

بازیگر سریال های دردسر والدین و جاده چالوس در ادامه درباره کار در شرایط کرونایی نیز شرح داد: بالاخره کرونا هست و باید زندگی کرد نمی گردد در خانه ماند و دیگر هیچ کاری انجام ندهیم. البته کرونا کار را سخت تر می نماید و باید رعایت بیشتری کرد یا در شلوغی ها کمتر باید حضور داشت. به ویژه که ما بازیگرها نمی توانیم از ماسک استفاده کنیم و کوشش مان را می کنیم که در همین شرایط از خود مراقبت کنیم و کار را هم پیگیری کنیم.

گودرزی که این روزها هم در صحنه های مختلف این سریال حضور دارد درباره این صحنه ها گفت: بیشتر در لوکیشن های خیابانی تصویربرداری شرم انجام می گردد که در نقاط مختلف تهران و همچنین کرج و شهریار بوده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1189

به "فاطمه گودرزی: حضور متفاوتی در شرم دارم، بازی آخر با زنده یاد سیروس گرجستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاطمه گودرزی: حضور متفاوتی در شرم دارم، بازی آخر با زنده یاد سیروس گرجستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید