لاس وگاس لوکس ترین شهر آمریکا

به گزارش بالیو، لاس وگاس یکی از شهرهای ایالت نوادای آمریکا و یکی از لوکس ترین شهرهای این کشور است و سالانه ثروتمندترین افراد دنیا برای گذراندن یک تعطیلات لوکس به این شهر سفر می نمایند. کوچه ها و خیابان های این شهر پر است از رستوران های فوق العاده، غذاخوری ها، سالن های کنسرت ها و نمایش ها و دیگر مکان های تفریحی که به این شهر جذابیتی خاص بخشیده اند. بر خلاف ظاهر پر زرق و برق و تجملی وگاس، در این جا به راحتی می توانید نوشیدنی و غذای رایگان، بلیت های نمایش رایگان و هتل و هاستل هایی با تخفیف های بسیار خوب پیدا کنید.

لاس وگاس لوکس ترین شهر آمریکا

این شهر مکان های دیدنی فراوانی دارد که عبارت اند از:

به دره گرند کنیون (Grand Canyon)

دره گرند کنیون و سد هوور یکی از دیدنی ترین مکان های جهان هستند و بازدید از این مکان ها یک روز کامل از شما وقت خواهد گرفت.

آکواریوم ریف (Reef)

این آکواریوم با اعتبار ترین مرکز نشان دهنده زندگی زیر دریا در جهان است. تونل این آکواریوم که به شکلی فرورفته ساخته شده، به شما این امکان را می دهد از نزدیک انواع کوسه ها، اره ماهی ها، سفره ماهی های بزرگ، لاک پشت های سبز در حال انقراض و تمساح طلایی کمیاب را ببینید.

موزه ماب (Mob)

لاس وگاس در ابتدا شهری پر از جرم و کار های خلاف قانون بود تا اینکه جمعیت مردم دست به دست دادن و با یاری یکدیگر شهر را از وجود جرم پاک کردند و کم کم تعداد ساکنان این شهر میلیونی شد. حالا ساکنان شهر با استفاده از گذشته لاس وگاس موزه ای را راه اندازی نموده اند که به خوبی و با جزئیات نشان دهنده تاریخ این شهر است.

فواره بلاژیو (Bellagio)

این فواره با ارتفاعی به بلندی 460 فوت، در واقع نشان دهنده نمایشی از ترکیب موسیقی، آب و نور است. تقریبا هر 15 دقیقه یک بار نمایش آغاز می گردد و انبوه جمعیت 5 دقیقه قبل از آغاز آن، در اطرافش جمع می شوند.

گالری عکس لاس وگاس

منبع: ساعت پرواز قرن
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 841

به "لاس وگاس لوکس ترین شهر آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاس وگاس لوکس ترین شهر آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید