مجموعه تفریحات هیجانی در لاهرود مشگین شهر به بهره برداری رسید

به گزارش بالیو، هم زمان با دهه فجر با حضور استاندار اردبیل، فاز نخست مجموعه تفریحات هیجانی در بخش لاهرود شهرستان مشگین شهر به بهره برداری رسید.

مجموعه تفریحات هیجانی در لاهرود مشگین شهر به بهره برداری رسید

از سفر با تور کانادا لحظه آخری لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان عصر آدینه 18 بهمن ماه 98 در این مراسم توضیح داد: این مجموعه به مساحت 38 هکتار در حال احداث است که فاز اول آن به بهره برداری رسید.

او اضافه کرد: فاز نخست شامل مجموعه تفریحات هیجانی از جمله زیپ لاین بزرگسالان به طول 360 متر، زیپ لاین بچه ها به طول 90 متر و سکوی پرش بیگ جامپ است.

به گفته فلاحی فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال احداث شده است و یکی از پروژه های شاخص سرمایه گذاری گردشگری محسوب می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: فاز دوم این پروژه از اسفند ماه سال جاری شروع خواهد شد که شامل شهربازی مدرن، چرخ دنده بادی و بزرگ ترین تاب هیدرولیکی کشور به ارتفاع چهل متر و با اعتبار 40میلیارد ریال توسط مجموعه شهرداری و بخش خصوصی شهر لاهرود اجرا می گردد.

فلاحی گفت: همچنین در این مجموعه کافی شاپ، رستوران سنتی و نمایشگاه صنایع دستی جمعا به ارزش 30 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 794

به "مجموعه تفریحات هیجانی در لاهرود مشگین شهر به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه تفریحات هیجانی در لاهرود مشگین شهر به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید