مدل های پیروز گردشگری در استان البرز اجرایی گردد

به گزارش بالیو، مدیرکل محیط زیست استان البرز با بیان اینکه در استان البرز ظرفیت های بسیار خوبی به لحاظ طبیعی وجود دارد، گفت: مدل های پیروز گردشگری به منظور اجرایی شدن در استان البرز آنالیز گردد.

مدل های پیروز گردشگری در استان البرز اجرایی گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از کرج، حسین محمدی در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار گردید، با اشاره به اینکه با ساخت سرویس بهداشتی و نمازخانه، جایی به منطقه گردشگری تبدیل نمی گردد، گفت: مدل های بسیار پیروز گردشگری در سطح کشور وجود دارد.

مدیرکل محیط زیست استان البرز با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال در یکی از روستاهای استان فارس، روستاییان سرانه 2 میلیون و 500 هزار تومان از محل گردشگری کسب درآمد نموده اند، اضافه نمود: این مدل ها باید مورد آنالیز قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این مدل ها باید به صورت پایلوت در طالقان و حوزه آسارا اجرایی گردد، گفت: با اجرای این طرح موجی در استان ایجاد می گردد.

محمدی با بیان اینکه در استان البرز ظرفیت های بسیار خوبی به لحاظ طبیعی وجود دارد، اضافه نمود: استان البرز در مرکز و کانون پرجمعیت کشور قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 770

به "مدل های پیروز گردشگری در استان البرز اجرایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های پیروز گردشگری در استان البرز اجرایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید