آشنایی با مراکز خرید تایلند

به گزارش بالیو، بازار شب ، بوتیک های درجه یک ، مغازه های جذاب عتیقه فروشی و صنایع دستی و تعداد زیادی از مغازه با هر نام تجاری که می توانید تصور کنید ! مهم نیست که به دنبال چه میگردید ، در تایلند هنگام خرید دست خالی نمی مانید . مهم نیست هدفتان از سفر به تایلند چیست ، در تایلند حتما خرید خواهید کرد . در مراکز خرید تایلند هر آنچه را که تصور کنید ، می توانید بخرید . در اینجا اطلاعات کاملی درباره خرید کردن در تایلند خواهید دید .

آشنایی با مراکز خرید تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مراکز خرید تایلند

در تایلند مراکز خرید زیادی را خواهید دید که با هر بودجه ای که باشید شما را ناامید نخواهند کرد . انواع لباس ، ساعت و جواهرات ، دوربین ، کیف های دستی ، DVD و بازی های رایانه ای ، وسایل ورزشی ، ابریشم و … از جمله اقلامی هستند که در هر مرکز خرید در تایلند وجود دارند . در بهترین مراکز خرید تایلند همچون مراکز خرید بانکوک ، مراکز خرید پاتایا و مراکز خرید پوکت امکانات خوبی از جمله بولینگ ، اسکیت و سینما وجود دارد .

بازارهای شلوغ در فضای باز که زندگی تایلندی را تداعی می نمایند بسیار برای گردشگران جالب هستند . بازارهای سنتی تایلند از جمله بازار شبانه و بازار شناور را از دست ندهید . در بازارهای شناور موادغذایی ، میوه و سبزیجات تازه در قایق هایی به فروش می رسند .

در بازارهای شبانه نیز که محبوبیت خاصی دارد . هر آنچه را که فکرش را بکنید ، وجود دارد . البته اکثر این اجناس تقلبی هستند و البته گران . بنابراین باید مهارت چانه زنی خود را بالا ببرید .

نکاتی درباره خرید کردن در تایلند

  • خرید و فروش اجناس تقلبی در تایلند خلاف قانون است . البته این به این معنا نیست که کالای فیک در تایلند وجود ندارد . در هنگام خرید باید توجه کنید جنس تقلبی را با عنوان اصلی به شما نفروشند .
  • در بازارهای سنتی تایلند باید تا می توانید چانه بزنید تا قیمت را برایتان کم نمایند . البته بازارهای شناور معمولا قیمت هایشان مقطوع است .
  • برای تشویق به خرید کردن ؛ در فرودگاه با دادن بازپرداخت مالیات بر ارزش افزده و یا تخفیف به خارجی ها ، توریست ها را تشویق به خرید کردن می نمایند . برخی از اجناس برند قیمت کمتری نسبت به دیگر کشورها دارند .
منبع: لذت سفر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 232

به "آشنایی با مراکز خرید تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید