نقاره خانه شیخ صفی الدین اردبیلی راه اندازی می گردد

به گزارش بالیو، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اردبیل گفت: نقاره خانه شیخ صفی الدین اردبیلی راه اندازی خواهد شد تا در مناسبت های ملی، مذهبی و تاریخی مورد استفاده قرار گیرد.

نقاره خانه شیخ صفی الدین اردبیلی راه اندازی می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز 4 تیرماه، اضافه نمود: در نظر داریم تا این رویدادها برای نقازه زنی در نقاره خانه شیخ صفی الدین اردبیلی تهیه گردد.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اردبیل با اشاره به آیین نقاره زنی در آستان مقدس امام رضا (ع) گفت: آیین نقاره زنی در بارگاه ملکوتی ثامن الائمه، به صورت یک سنت بسیار شایسته درآمده که کوشش می کنیم در استان نیز این آیین را در مناسبت های مختلف اجرا کنیم.

او اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی را رویکرد اداره کل استان دانست و مطرح کرد: راه اندازی نقاره خانه گامی مهم در این راستا به شمار می رود و در کنار آن برنامه های دیگری نیز تدارک دیده شده که به اجرا در خواهد آمد.

فلاحی با اشاره به ایجاد صحن قزلباشان برای برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی و معنوی اضافه نمود: آماده میزبانی و برگزاری برنامه های مختلف با مشارکت دستگاه های اجرایی استان، در این صحن هستیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1168

به "نقاره خانه شیخ صفی الدین اردبیلی راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاره خانه شیخ صفی الدین اردبیلی راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید