چند ترفند کم هزینه برای رسیدگی به ناخن ها

به گزارش بالیو، ناخن ها نیز مانند سایر اعضای بدن به مراقبت و نگهداری احتیاج دارند و داشتن ناخن های مرتب و کشیده یکی از رازهای مهم زیبایی دست و پاها است.

چند ترفند کم هزینه برای رسیدگی به ناخن ها

دیگر زمان رسیدگی به ناخن های مان رسیده است. البته باید بگویم که بعد از پشت سر گذاشتن فصل زمستان و لذت بردن از رنگ های شاد و نور آفتاب، الان زمان به کار بردن رنگ های رنگارنگ بهاری است. در این مقاله می خواهیم چند ترفند کم هزینه برای رسیدگی به ناخن ها خود در منزل را با هم امتحان کنیم. با ما در خبرنگاران همراه باشید.

استفاده از مداد برای قرار دادن سنگ های تزئینی ناخن

اگر خلاقیت بر روی ناخن های خود را دوست دارید و می خواهید از سنگ های تزئینی بر روی ناخن بهره ببرید، به جای استفاده از موچین، نوک مداد برترین پیشنهاد به شمار می رود. به قسمت داخلی آن چسب سنگ زده و بعد با این وسیله سنگ را به ناخن خود بزنید.

شیشه لاک ناخن را تکان دهید

قبل از لاک زدن، شیشه لاک ناخن خود را بین دو دست بچرخانید. این کار باعث می گردد که حباب در لاک ناخن به وجود آمده و در نتیجه ماندگاری لاک بر روی ناخن ها بیشتر گردد.

استفاده اسفنج آرایشی برای طراحی در ناخن

یکی دیگر از راه های رسیدگی به ناخن ها، اسفنج های آرایشی است. یک لاک پس زمینه بزنید سپس اسفنج را به رنگ دیگر آغشته نموده و روی ناخن های خود به یاری آن طرح بیندازید.

ساختن لاک ناخن با استفاده از سایه چشم

سایه چشم شکسته را با لاک ناخن بی رنگ ترکیب کنید، اکنون می توانید رنگ مورد علاقه خود را به ناخن های خود بزنید. قانون بقای لوازم آرایشی اینجا به یاری آمده است، لوازم آرایشی از بین نمی فرایند بلکه از صورتی به صورت دیگر تغییر می نمایند.

ناخن های تمیز با یاری سرکه

قبل از استفاده از لاک، ناخن های خود را با یاری پنبه آغشته به سرکه تمیز کنید. لاک ناخن روی ناخن های تمیز دوام بیشتری دارد و زیبا تر نیز جلوه خواهد نمود.

استفاده از قلم موی آرایشی

اگر در هنگام لاک زدن علاوه بر ناخن، بر روی پوست خود هم لاک زدید، با استفاده از قلم موی آرایشی آغشته به استون لاک را از روی پوست خود پاک کنید.

بهتر است قبل از آغاز لاک زدن، اطراف ناخن خود را به یاری قلم موی آرایشی به وازلین آغشته کنید. این کار علاوه بر اینکه جلوی جذب شدن لاک بر روی پوست را می گیرد و پاک کردن آن را راحت تر می نماید موجب تقویت کوتیکول های ناخن هم می گردد و ناخن های شما را سالم و مقاوم نگه می دارد.

طراحی ناخن با چسب

می توانید با زدن چسب بر روی ناخن، طرح های خلاقانه روی آن ایجاد کنید. سپس چسب را به صورت اریب روی ناخن ها زده و رنگ دوم را روی ناخن بزنید. پس از خنک شدن لاک، چسب را جدا کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب بالا بردن ماندگاری آرایش در تابستان را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2191

به "چند ترفند کم هزینه برای رسیدگی به ناخن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ترفند کم هزینه برای رسیدگی به ناخن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید