چه صندلی هایی را برای پرواز انتخاب کنیم؟

به گزارش بالیو، وقتی صحبت از پروازهای طولانی می شود مهم ترین مسئله صندلی است.

چه صندلی هایی را برای پرواز انتخاب کنیم؟

به گزارش خبرنگاران بنابراعلام بلیط دات کام، شاید اینکه ساعات پرواز را در چه حالتی بگذرانیم، در سفرهای پروازی کوتاه مدت چندان به چشم نیاید اما اگر جهت طولانی باشد قبل از سفر حتما باید به انتخاب صندلی خود توجه کنیم.

انتخاب صندلی به عوامل گوناگونی بستگی دارد و بلیط دات کام در این یادداشت به برررسی این عوامل می پردازد.

قبل از خرید بلیط هواپیما و انتخاب صندلی کلاس پروازی سفرتان را انتخاب کنید. اگر می خواهید هزینه بیش تری برای بلیط تان بپردازید خیال تان راحت باشد که سفر راحتی پیش رو دارید چرا که پروازهای فرست کلاس و بیزنس به راحتی صندلی هاشان معروف اند. اما اگر ارزان سفر می کنید برای انتخاب صندلی راحت به این نکات توجه کنید:

اگر برای پیاده شدن عجله دارید صندلی های جلویی هواپیما را که به در نزدیک ترند انتخاب کنید.

قیمت ردیف مقابل در خروج با ردیف اول یکی است.

صندلی های ردیف پایانی، صندلی های محبوبی نیستند. معمولا یک صف رفت وآمد برای رفتن به سرویس بهداشتی وجود دارد و گاهی مجبورید صندلی خودتان را عقب و جلو بکشید یا قسمت های بدن تان را جمع کنید تا کسی با شما برخورد نکند.

صندلی های ردیف آخر قابلیت تنظیم ندارند و زمان فرود هواپیما باید خیلی انتظار بکشید تا نشانگر کمربند خاموش شود و همه مسافران پیاده شوند.

بر اساس پیکربندی هواپیما، پنجره ها بین دو صندلی قرار می گیرند. اگر علاقه دارید از تماشای منظره آسمان لذت ببرید این صندلی ها انتخاب مناسبی هستند. اما گاهی روشنایی نور اذیت کننده می شود و اگر قصد خوابیدن دارید حتما یک چشم بند به همراه داشته باشید.

اگر احتیاج به فضای بازی برای پاهای تان دارید بهترین انتخاب صندلی های کنار درهای خروجی اصلی است. بهتر است افراد قد بلند این صندلی ها را انتخاب کنند.

برای افراد کوتاه قد یا متوسط بهترین انتخاب ردیف بعد از صندلی های کنار درهای خروجی است.

بیشتر مسافران از نشستن در ردیف صندلی های ردیف وسط اجتناب می کنند. اینکه چه کسی کنارشان خواهد نشست گاهی دغدغه آزاردهنده ای است.

توجه داشته باشید در موارد اضطراری صندلی های ردیف خروج نسبت به دیگر صندلی ها کم تر خم می شوند. اما مهم ترین مزیت شان این است که اگر این صندلی در زمان پرواز نصیب شما بشود وقتی به مقصد می رسید این شانس را دارید که زودتر از دیگر مسافران از هواپیما خارج شوید.

بلیط دات کام امیدوار است جزو مسافرینی نباشید که در زمان پرواز صندلی شکسته نصیب تان بشود. چون نشستن بر روی این صندلی ها با تکان هایی که هواپیما در طول پرواز دارد بسیار آزاردهنده است.

در آخر اینکه بر اساس نظرسنجی ها ایده آل ترین صندلی هواپیما در یک هواپیمای استاندارد صندلی 6A است.

سایت بلیط دات کام مرجع کاملی است که کلیه خدمات آنلاین خرید بلیط را در خود جای داده است و تنها با چند کلیک می توانید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی خود را آنلاین از سایت بلیط دات کام خریداری کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 645

به "چه صندلی هایی را برای پرواز انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه صندلی هایی را برای پرواز انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید