گردشگری دریایی در مازندران کمرنگ است

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، سیف الله فرزانه شامگاه جمعه در مراسم پاسداشت روز جهانی جهانگردی در سلمانشهر با بیان اینکه مازندران به لحاظ آموزش گردشگری عقب مانده است، گفت: در نظر داریم آموزش پرسنل و توانمند سازی پرسنل را در دستور قرار داده و برای آن برنامه ریزی کنیم.

گردشگری دریایی در مازندران کمرنگ است

وی با اشاره به نوسانات ارزی در کشور آن را بهترین فرصت برای جذب گردشگر دانست و اضافه کرد: مدیریت یکپارچه و آموزش گردشگری می تواند به رونق گردشگری مازندران یاری کند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با بیان برخی ظرفیت های مازندران، گفت: گردشگری دریایی، گردشگری ورزشی و بسیاری از دیگر شاخه های گردشگری در مازندران علیرغم وجود پتاسیل های بسیار آن، یا وجود ندارد و یا بسیار کمرنگ است.

فرزانه رشد گردشگری استان مازندران را در گرو مساعدت و همکاری همه ادارات دانست و گفت: گردشگری و تقویت آن در وضعیت فعلی اقتصادی کشور ، می تواند از نظر ایجاد درآمد گل سر سبد باشد.

وی با اشاره به وجود باغ سی و سه هکتاری رامسر ، رودخانه چشمه کیله تنکابن ، چشمه سورت ساری و محور عباس آباد به کلاردشت گفت: همه این ظرفیت ها می توانند با برنامه ریزی درست جهانی شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 60

به "گردشگری دریایی در مازندران کمرنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری دریایی در مازندران کمرنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید