آتش بازی در فرانکفورت2019

به گزارش بالیو، شصت و هشتمین نمایشگاه بین المللی فرانکفورت در حالی میزیان بزرگان دنیای خودرو است که تا این لحظه شش اتفاق جالب توجه بوده . اینجا در گزارشی کوتاه به معرفی دو هاچ بک الکتریکی فراوری انبوه هوندا E و فولکس واگن ID3 در کنار محصولات مفهومی عجیب و جنجالی نمایشگاه سال جاری مثل ب.ام.و کانسپت4، آئودی آل-تریل کواترو، هیوندای 45 و مرسدس بنز EQS می پردازیم.

آتش بازی در فرانکفورت2019

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

هوندا E، هاچ بک انقلابی

خودروساز شماره دو ژاپن این محصول تمام الکتریکی را در راهبردی هوشمندانه، با همان طرحی که از ابتدا در مدل کانسپت اوربان EV رو کرد، روی خط فراوری خواهد برد و چه خبری بهتر از این! جسارت هوندا در این مدل واضح است و خب، همین عامل ضمن اقبال بالای بازار رقبا را در وضعیت آچمز قرار داده است. هوندا E که محصولی 154 اسبی با 200 کیلومتر برد است، قیمتی 33 هزار دلاری داشته و مستقیما رقیب تسلا مدل 3 و فولکس واگن ID3 است. از همین حالا می توان موفقیت هوندا E را پیش بینی کرد.

فولکس واگن ID3، شورش علیه تسلا3

با طرحی ساده اما جوان پسند و مدرن، اولین خودرو تمام برقی سری آی.دی فولکس واگن در خلال نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد. خودرویی با حداکثر برد 550 کیلومتر که در قیمت 30 هزار دلار توانسته نگاه ها را به خود جلب کند و همین ابتدای کار 30 هزار سفارش خرید را دریافت کند. بدون هیچ شکی، ID3آغاز یک خیز بلند از سوی فولکس واگن برای غصب بازار خودروسازان نوظهوری نظیر تسلا است.

هیوندای 45، پاسخی به هوندا E

سبک و سیاق طراحی تازه هیوندای را می توان با خودرو 45 بهتر فهمید. خودرویی که به یاد پونی نخستین محصول بومی این شرکت حدود 45 سال قبل ساخته شد و زمینه توسعه واقعی هیوندای را فراهم کرد. 45 که طرح شکسته و آینده نگرانه ای دارد، احتمالا در پاسخ به هوندا ای ساخته شده و هیچ شباهتی به تصورات معمول ما از خودروساز کره ای ندارد.

مرسدس بنز EQS، تعریفی از لیموزین های آینده

تصویر به خوبی حس غرور گوردون واگنر سرطراح گروه مرسدس بنز را از خلق کانسپت ویژن EQS نشان می دهد. لیموزین برقی، کشیده و اسپورت لوکسی که بسیار مجلل است و در روزهای گذشته انتشار تصاویر کابین آن موجی از تحسین را روانه اردوگاه ستاره آلمانی کرد. اگر اغراق ننموده باشیم، کانسپت ویژن EQS ستاره نمایشگاه سال جاری IAA2019 است.

آئودی آل-تریل کواترو، بیابانگرد آینده

یک غول بی شاخ و دم از جذاب ترین خودروساز این روزهای آلمان. آئودی سعی نموده با آل-تریل کل تصورات ما درباره خودروهای آفرودر آینده را یک جا جمع کند و محصولی خشن، راحت و کاربردی را پیش روی علاقه مندان قرار دهد.

ب.ام.و کانسپت4، کلیه های آماسیده!

تقریبا بزرگ ترین جلوپنجره تاریخ ب.ام.و روی کانسپت4 نصب شده است. خودرویی که اصالت همیشگی ب.ام.و در نمای جلو را با آن دو کلیه بزرگ و آماسیده به هم زده و تصویری خشن و اغراق آمیز از ب.ام.و ارائه می نماید. اما همین تغییر توانسته است چهره کاملا جدیدی از بی ام و بسازد. انگار باید منتظر نسل تازه ای با این ویژگی ظاهری از بی ام و باشیم.

منبع: دیوار
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 374

به "آتش بازی در فرانکفورت2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش بازی در فرانکفورت2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید