افزایش تلفات وقوع سیل در ویتنام به 41 کشته

به گزارش بالیو، خبرنگاران: مقامات سازمان مقابله با بلایای طبیعی ویتنام امروز از افزایش تلفات وقوع سیل و طوفان در مناطق مرکزی این کشور به 41 کشته خبر دادند.

افزایش تلفات وقوع سیل در ویتنام به 41 کشته

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات سازمان مقابله با بلایای طبیعی ویتنام امروز (سه شنبه) از افزایش تلفات وقوع سیل و طوفان در مناطق مرکزی این کشور به 41 کشته خبر دادند.

درپی این حادثه، حدود 80 هزار تن نیز مجبور به ترک خانه های خود شدند. آژانس ملی کنترل طوفان و سیل ویتنام با انتشار بیانیه ای بیان کرد که طوفان بیش از 400 هزار خانه را تخریب نموده است ولی با این حال درپی فروکش کردن این سیل ساکنان مناطق سیل زده به خانه های خود بازگشته اند.

بنا براین گزارش، این سیل که از روز آدینه و درپی بارش شدید باران های فصلی در مناطق مرکزی این کشور شروع شد منجر به آواره شدن صدها هزار تن شده است.

در استان کوانگ گای این سیل 9 تن کشته و 4 تن مفقود درپی داشت. میزان بارش باران به بیشترین میزان از سال 1999 رسید.

شدت سیل پس از آن افزایش یافت که 15 نیروگاه آبی منطقه مرکزی دروازه های سد را برای جلوگیری از شکسته نشدن دیواره های آن باز کردند. کمیته دولتی محافظت از طوفان و سیل در گزارشی بیان کرد که حدود 100 هزار خانه به زیر آب رفت و نزدیک به 80هزار نفر نیز تخلیه شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 359

به "افزایش تلفات وقوع سیل در ویتنام به 41 کشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تلفات وقوع سیل در ویتنام به 41 کشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید