ال جی نام Velvet را برای جدیدترین گوشی خود انتخاب کرد

به گزارش بالیو، همانطور که انتظار داشتیم، ال جی مشغول تغییر نامگذاری گوشی های خود است و مطابق معمول در این زمینه به طور قطره چکانی اطلاعاتی را ارائه می دهد. ساعاتی قبل، ال جی گفت که جدیدترین گوشی این کمپانی Velvet نام دارد که به معنای مخمل است.

ال جی نام Velvet را برای جدیدترین گوشی خود انتخاب کرد

ال جی اعلام کرده که دیگر از نامگذاری مبتنی بر حروف الفبا دوری می کند و در عوض از اسامی معناداری استفاده خواهد کرد. به عبارتی دیگر به غیر از کنار گذاشتن سری G، به احتمال زیاد دیگر شاهد گوشی های سری V هم نخواهیم بود. در هر صورت باید از ال جی G9 خداحافظی کنیم و در عوض به ال جی Velvet سلام کنیم. گفته می شود این گوشی از طراحی متقارن بهره می برد که در دست دریافت آن حس خوبی را به کاربر منتقل می کند.

طی سال های گذشته، بخش موبایل ال جی اصلا شرایط خوبی نداشته و ضررهای هنگفتی را به این کمپانی وارد کرده است. در کنار مسائل متعدد، برندینگ نامناسب، طراحی های معمولی و شباهت گوشی های مختلف باعث شده که این گوشی های ال جی به عنوان محصولات ماندگار در ذهن کاربران باقی نمانند. در رابطه با موفقیت ال جی Velvet هم هیچ تضمینی وجود ندارد ولی در هر صورت به نظر می رسد ال جی بالاخره می خواهد تغییراتی را برای گوشی های خود عملی کند.

اول از همه باید به کنار گذاشتن پسوند ThinQ اشاره کنیم که از همان ابتدا اعتراضات زیادی به همراه داشت و با این کار نام گوشی های این شرکت کوتاه تر و بهتر می شود. در ضمنً به نظر می رسد پنل پشتی این گوشی برخلاف بسیاری از رقبا، مات خواهد بود که در برابر پنل های شیشه ای براق بیشتر به چشم می آید.

در نهایت بر اساس گزارش های پراکنده، ظاهرا این گوشی مبتنی بر تراشه میان رده است و به همین خاطر گوشی پرچم داری محسوب نمی شود. به همین خاطر امیدواریم ال جی برای این گوشی هم قیمت مناسب و هم ویژگی های جذاب در نظر بگیرد تا بالاخره بعد از سال ها گوشی موفقی از جانب این شرکت روانه بازار شود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1055

به "ال جی نام Velvet را برای جدیدترین گوشی خود انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی نام Velvet را برای جدیدترین گوشی خود انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید