اینستاگرام در مسیر اجرای یک بروزرسانی مجذوب کننده!

به گزارش بالیو، دیجیاتو نوشت: با استفاده از این ویژگی می توانید پس از تبدیل عکس مورد نظر خود به استیکر، از آن در ریلز و استوری بهره ببرید.

اینستاگرام در مسیر اجرای یک بروزرسانی مجذوب کننده!

اینستاگرام در حال کار بر روی یک ویژگی ساخت استیکر است که به کاربر اجازه می دهد عکس های خود و در بعضی موارد عکس های دیگر کاربران را به استیکر تبدیل کند و در ریلز یا استوری قرار دهد. شرکت متا اخیراً به ساخت استیکرها با استفاده از هوش مصنوعی مولد اشاره نموده بود، اما این ابزار نو به نظر می آید ساده تر باشد.

براساس گزارش انگجت، در ویژگی نو اینستاگرام پس از انتخاب سوژه در یک عکس، پس زمینه آن حذف می گردد و به صورت یک استیکر درمی آید. این استیکر را می توان روی محتواهای دیگر در استوری و ریلز قرار داد. البته این ویژگی به صورت آزمایشی معرفی شده و هنور در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته است.

امکان ساخت استیکر از روی عکس در اینستاگرام

در ویدیوی منتشر شده در کانال آدام موسری، مدیر اینستاگرام، نحوه کار با این ویژگی نو نمایش داده شد. این ابزار علاوه بر ایجاد استیکر از عکس های ذخیره شده در گوشی، این امکان را به کاربران می دهد که از تصاویر واجد شرایط موجود در اینستاگرام استیکر شناور بسازند. موسری جزئیات بیشتری در خصوص این ویژگی به اشتراک نگذاشته است، اما احتمالاً بعضی از کاربران به این ویژگی دسترسی پیدا نمایند.

این ابزار هنوز در مرحله آزمایشی قرار گرفته است و برای همه کاربران عرضه نشده است و به مرور زمان باید دید که عملکرد آن چگونه خواهد بود. در چند وقت اخیر شاهد اضافه شدن ویژگی های متنوعی به اینستاگرام بودیم. برای مثال قابلیت قراردادن نظرسنجی در کامنت ها به صورت آزمایشی در اختیار بعضی کاربران قرار گرفته است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 آبان 1402 بروزرسانی: 1 آبان 1402 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2422

به "اینستاگرام در مسیر اجرای یک بروزرسانی مجذوب کننده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام در مسیر اجرای یک بروزرسانی مجذوب کننده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید