مقداد آی تی ارائه دهنده کاملترین سبد محصولات کارت گرافیک

به گزارش بالیو، حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک کیس کامپیوتر یا PC قدرتمند برای خودتان بخرید.

مقداد آی تی ارائه دهنده کاملترین سبد محصولات کارت گرافیک

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک کیس کامپیوتر یا PC قدرتمند برای خودتان بخرید. شاید هم قصد داشته باشید PC قبلی تان را به روزرسانی نموده و سیستم تان را ارتقا بدهید. در چنین شرایطی ممکن است فقط بخشی از سخت افزارهایتان را تغییر بدهید. برای مثال، فقط اقدام به خرید کارت گرافیک و یا رم بیشتر بکنید. چرا که ممکن است CPU قوی داشته باشید و فقط بخواهید با این دو سخت افزار کیس تان را ارتقا بدهید. این کار باعث خواهد شد، کیس کامپیوترتان قدرت زیادی پیدا نموده و تمام کارهای پردازشی را به راحتی انجام دهید. البته این موضوع کاملا به نوع کارت گرافیکی که قرار است انتخاب کنید و بعلاوه ظرفیت رم تان بستگی خواهد داشت.

کارت های گرافیک بسیار متنوع هستند و انواع مختلفی دارند. این که دقیقا بخواهید برای چه کاری اقدام به خرید کارت گرافیک بکنید، مسئله مهم و اصلی تان خواهد بود. به خاطر این که گاهی اوقات برای بعضی کارهای گرافیکی ساده، شما احتیاجی به صرف هزینه بسیار گزاف برای خرید کارت گرافیک نخواهید داشت. برعکس، برای مواردی دیگر، باید اقدام به خرید کارت گرافیک گران قیمت و بسیار رده بالا بکنید. البته راجع به این مطلب، در ادامه، توضیحات بیشتری خواهیم داد. چرا که ضروری است اطلاعات بیشتری در خصوص خرید کارت گرافیک کسب کنیم. برای این کار فقط کافی است نوع کاربری مان را از کیس کامپیوتری که قرار است بخریم و یا ارتقا دهیم، تعیین کنیم.

کارت های گرافیک گران قیمت برای گیمرهای حرفه ای

بدون شک، خرید کارت گرافیک گران قیمت و رده بالا فقط می تواند برای گیمرهای حرفه ای اولویت بیشتری داشته باشد. بسیاری از گیمرها از این طریق حتی عایدی قابل توجهی هم کسب می نمایند. در نتیجه، خرید کارت گرافیک حرفه ای برایشان حکم یک ابزار کاری مهم را خواهد داشت. حالا شاید از خودتان بپرسید که چرا برای اهداف گیمینگ احتیاج به خرید کارت گرافیک گران قیمت است و آیا نمی توان با خرید کارت گرافیک معمولی هم این کار را انجام داد؟ در واقع، گیم ها طوری طراحی شده اند که فضای زیادی از رم، CPU و کارت گرافیک را درگیر می نمایند. در چنین مواقعی اگر قطعات کیس کامپیوترتان سطح بالا نباشد، در اجرای گیم ها با مسائل زیادی روبرو خواهید شد.

در نتیجه، شما باید علاوه بر خرید کارت گرافیک سطح بالا، CPU و رم بسیار قوی داشته باشید. چرا که هر کدام از این سخت افزارها بخشی از کار پردازش را بر عهده می گیرند و اگر هر کدام از آن ها میانه یا سطح پایین باشند، فشار بیشتر پردازشی روی قطعات دیگر وارد می گردد. در چنین شرایطی، متوجه کندی سرعت در اجرای گیم و حتی هنگ کردن کامپیوترتان خواهید بود. اگر سخت افزارهایتان برای اجرای گیم های حرفه ای قوی نباشند، با فعالیت بیشتر دمای بالاتری فراوری نموده و حتی منجر به خاموش شدن سیستم تان می شوند. به همین علت، خرید کارت گرافیک رده بالا در کنار سایر سخت افزارهای قوی، می تواند برای گیمرهای حرفه ای، یکی از واجبات باشد.

ضرورت وجود کارت گرافیک برای ویرایش فیلم

امروزه عده بسیاری از افراد، کارهای ویرایش فیلم و ویدئو انجام می دهند. یعنی از ویرایش کلیپ های موسیقی گرفته تا فراوری محتوای تصویری برای پلتفرم هایی نظیر یوتیوب و اینستاگرام، ادیت فیلم و سریال، همگی به وسیله برترین نرم افزارهای شرکت ادوبی انجام می شوند. نرم افزارهایی نظیر ادوبی پریمیر، ادوبی افتر افکت و... نقش مهمی در ویرایش فیلم ها و ویدئوهای مختلف دارند. اما تمامی این نرم افزارها به شدت احتیاجمند یک کارت گرافیک عالی هستند. چرا که با انجام دادن کوچک ترین تغییر روی ویدئو، کارت گرافیک ثانیه به ثانیه آن را پردازش نموده و فعالیتش افزایش پیدا می نماید. به همین علت، بیشتر افرادی که چنین کارهایی را انجام می دهند در پی خرید کارت گرافیک باکیفیت برای کیس کامپیوترشان هستند.

نکته مهمی که در خصوص این کارها وجود دارد، بحث انتخاب نوع کارت گرافیک است. در واقع شما برای چنین کارهایی احتیاج به خرید کارت گرافیک بسیار گران قیمت نخواهید داشت. بلکه فقط کافی است، بر حس احتیاجتان یک مدل باکیفیت نظیر کارت گرافیک ایسوس و یا برندهای دیگر را بخرید. مثلا اگر فقط با کیفیت 1080p کار می کنید، احتیاجی به صرف هزینه گزاف برای خرید کارت گرافیک نخواهید داشت. شاید برای ویرایش فیلم های 4K بخواهید سراغ خرید کارت گرافیک رده بالاتری بروید، اما باز هم می توانید با هزینه های کمتر، اقدام به خرید کارت گرافیک بکنید. چرا که حساسیت این موضوع مانند گیمینگ نبوده و می توانید با کارت های گرافیک میان رده هم، احتیاجتان را به طور کامل برطرف کنید.

انتخاب مدل های مختلف کارت گرافیک بر حسب احتیاج

بهتر است قبل از خرید کارت گرافیک، احتیاجهایتان را به طور کامل آنالیز کنید. یعنی شما باید بدانید که کدام کارت گرافیک به درد کار شما خواهد خورد. برای این موضوع، اول باید نوع فعالیتتان را به طور دقیق تعیین کنید. چنین اقدامی بسیار بهتر از خرید کارت گرافیک ام اس آی به صورت کاملا کورکورانه و بدون تحقیق است. زمانی که حوزه فعالیتتان و کاری که قرار است با کارت گرافیک انجام دهید، به طور کامل تعیین گردد، خرید کارت گرافیک هم کار بسیار راحتی برایتان خواهد بود. چرا که با یک جست وجوی ساده متوجه خواهید شد که برای کارهای مدنظر شما، دقیقا کدام مدل ها و برندها می تواند مناسب باشد.

در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم که نوع کاربری شما می تواند مدل دقیق کارت گرافیک تان را تعیین کند. پس، قبل از خرید کارت گرافیک، حتما نوع فعالیتتان را به طور دقیق تعیین کنید و سپس با یک جست وجوی ساده و یا پرس وجو از کارشناسان مقداد آی تی، اقدام به خرید کارت گرافیک بکنید. تا زمانی که نوع فعالیتتان به طور دقیق تعیین نگردد، انتخاب و خرید کارت گرافیک هم، کار نسبتا دشواری خواهد بود. چرا که ممکن است پس از خرید کارت گرافیک کاملا پشیمان شوید. مثلا اقدام به خرید کارت گرافیک ایسوس میان رده بکنید و بعدا متوجه شوید که باید مدل بالاتری را خریداری می کردید! اما اگر از قبل، نوع فعالیتتان را تعیین کنید، با یک تحقیق ساده می توانید برترین مدل را برای فعالیتتان بخرید.

از کدام فروشگاه کارت گرافیک مورد نظرمان را تهیه کنیم؟

متاسفانه به خاطر مسائل متعددی که در فراوریات کارت گرافیک به وجود آمده، مدتی است که شاهد کمبود پردازنده های گرافیکی در فروشگاه ها هستیم. یعنی اگر قصد خرید کارت گرافیک موردنظرتان را داشته باشید، به ندرت فروشگاهی را پیدا خواهید کرد که تمام مدل ها را موجود داشته باشد. حتی مطرح ترین فروشگاه های اینترنتی هم، فقط چند مدل محدود و مقرون به صرفه قیمت را برایش فروش در سایتشان قرار داده و مدل های گران قیمت سریعا به اتمام می رسند. این موضوع می تواند برای تمام افرادی که در پی برترین کارت های گرافیک هستند، بسیار ناامید نماینده باشد. چرا که اعتماد کردن به هر فروشگاهی برای خرید کارت گرافیک گران قیمت، کار نسبتا سختی است.

در میان بسیاری از مراکز مختلف که این مسائل را دارند، فروشگاه های معتبر دیگری هم هستند که می توانند احتیاجتان را به طور کامل برطرف نمایند. یعنی شما با مراجعه به چنین فروشگاه هایی به طور کاملا شگفت زده خواهید شد. فروشگاه های اینترنتی نظیر مقداد آی تی، مدل های متنوع و برندهای مطرح جهان را موجود دارند و می توان با اطمینان کامل، از این مجموعه خرید کرد. کارت گرافیک ایسوس، انویدیا و تمام برندهای مطرح بازار در این فروشگاه اینترنتی موجود بوده و می توانید از این طریق، مدل موردنظر و دلخواهتان را به راحتی انتخاب و سپس بخرید.

خرید مطمئن از مجموعه معتبر مقداد آی تی

مجموعه مقداد آی تی با سال ها تجربه در حوزه تکنولوژی، احتیاج تمام افرادی که عاشق جهانی فناوری هستند را تامین نموده است. چرا که این مجموعه محصولات متنوعی را بدون کوچک ترین واسطه خریداری نموده و برترین اجناس را در اختیار مشتریانشان قرار می دهند. یعنی از خرید کارت گرافیک گرفته تا لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت، کنسول و لوازم بازی، دوربین عکاسی و... همگی در این فروشگاه اینترنتی موجود هستند. تمام مدل هایی که به ندرت در فروشگاه های دیگر پیدا می شوند را می توانید در مقداد آی تی پیدا کنید. شما می توانید به وسیله فروشگاه مقداد آی تی، به راحتی اقدام به خرید کارت گرافیک ام اس آی، کارت گرافیک ایسوس و تمامی برندهای مطرح بازار بکنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2167

به "مقداد آی تی ارائه دهنده کاملترین سبد محصولات کارت گرافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقداد آی تی ارائه دهنده کاملترین سبد محصولات کارت گرافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید