اینچه درگاهی: برخی چشم دیدن موفقیت های ژیمناستیک را ندارند، شلوغ می کنند، اما وارد حاشیه نمی شویم

به گزارش بالیو، رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: برخی چشم دیدن این موفقیت های ما را ندارند و سعی می کنند با حاشیه سازی مانع از دیده شدن این موفقیت شوند.

اینچه درگاهی: برخی چشم دیدن موفقیت های ژیمناستیک را ندارند، شلوغ می کنند، اما وارد حاشیه نمی شویم

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره حواشی اخیر پیرامون این فدراسیون گفت: برخی این شرایط را ایجاد می کنند تا فضای آرام این روزهای ژیمناستیک را به هم بزنند. متاسفانه این حواشی پس از کسب موفقیت های اخیر در سطح آسیا و جهان به وجود آمده است. بهترین رتبه ژیمناست های ایران طی 30 سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان کسب رده 35 و 38 بوده، اما در این دوره احمدکهنی به عنوان ورزشکار 21 ساله کشورمان توانست رزرو فینال شود و این یک اتفاق بزرگ محسوب می شود.

وی با اشاره به کسب سه مدال برنز در مسابقات آکروباتیک ژیمناستیک قهرمانی آسیا افزود: برخی شلوغ می کنند تا وارد حاشیه شویم و این موفقیت ها دیده نشود. اگر در هر بخشی از کشور تخلفی صورت بگیرد، قطعاً از سوی نهادهای نظارتی رسیدگی صورت می گیرد و جای هیچ نگرانی نیست. در تاریخ 80 ساله ژیمناستیک ایران 11 مدال در مسابقات قهرمانی آسیا کسب شده که 2 مدال مربوط به سال های گذشته و 9 مدال مربوط به دوره حضور من در فدراسیون است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: عنوان می کنند که مدال آوران مربوط به فدراسیون های قبلی هستند و ربطی به دوره فدراسیون کنونی ندارند. می خواهم بگویم چرا این ورزشکاران در گذشته مدال نمی گرفتند؟ رشد امتیازی کیخا و احمدکهنی، کسب مدال در المپیک جوانان و جام جهانی اتفاق بزرگی است که برخی تحمل دیدن این موفقیت ها را ندارند. من هم به نوبه خودم تلاش می کنم تا این حواشی روحیه فدراسیون و ورزشکاران را تحت الشعاع قرار ندهد.

اینچه درگاهی گفت: سعیدرضا کیخا کمتر از دو ماه دیگر باید به مسابقات کسب سهمیه اعزام شود. در رقابت های اخیر که به میزبانی اشتوتگارت برگزار گشت، سه ژیمناست بالاتر از کیخا سهمیه المپیک 2020 را گرفتند و حالا کننده کشورمان شرایط خوبی دارد و امیدواریم با عملکردی مطلوب بتواند به هدفش برسد. علاوه بر این، در حال حاضر واجد شرایط درخواست وایلد کارت هم هستیم و خدایی ناکرده اگر سهمیه مستقیم نگیریم، می توانیم در این طریق اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 549

به "اینچه درگاهی: برخی چشم دیدن موفقیت های ژیمناستیک را ندارند، شلوغ می کنند، اما وارد حاشیه نمی شویم" امتیاز دهید

1 کاربر به "اینچه درگاهی: برخی چشم دیدن موفقیت های ژیمناستیک را ندارند، شلوغ می کنند، اما وارد حاشیه نمی شویم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینچه درگاهی: برخی چشم دیدن موفقیت های ژیمناستیک را ندارند، شلوغ می کنند، اما وارد حاشیه نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید