این کشور دارای برترین سواحل در دنیا است Spain

به گزارش بالیو، برترین سواحل دنیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره برترین سواحل دنیا ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

این کشور دارای برترین سواحل در دنیا است Spain

اسپانیا کشوری با بیشترین سواحل آبی بی نظیر در دنیا است که 11 مورد آن فقط به فهرست سال 2018 اضافه شده است.اسپانیا رسما به عنوان قهرمان دنیا در زمینه کیفیت سواحل خود، پس از آنکه با 696 ساحل زیبا جایزه بلو فلگز (Blue Flags) را در سال 2018 دریافت کرد (بلو فلگز یک جایزه اروپایی برای سواحل بر پایه تمیزی و امنیت و کیفیت آب است).

این کشور از زمان شروع طرح پرچم آبی در سال 1987 در جایگاه اول بوده است و در سال 2018 به یونان، فرانسه، ترکیه و پرتغال پیشی گرفته است .

این نتایج در روز سه شنبه به وسیله انجمن آموزش محیط زیست و مصرف کننده (Adeac)، بخش اسپانیایی فدراسیون اروپایی آموزش محیط زیست (FEE) منتشر شد.

معیارهای بلو فلگ شامل استانداردهای بالا برای ایمنی، کیفیت آب، اطلاعات و مدیریت زیست محیطی است. به علاوه سواحل، بلو فلگز به تفرجگاه های ساحلی و قایق های توریستی پایدار نیز اعطا شده است.

منطقه والنسیا بالاترین بلو فلگز، رتبه 132 را دارد، پس از آن گایسیا با 109 و کاتالونیا با 101 قرار دارند. اسپانیا 11 بلوفلگز دیگر در سال 2018 بیشتر از سال 2017 بدست آورد، اما بعضی از سواحل نیز حذف قابل توجهی داشته اند.

خداحافظ بارسلونیتا

ساحل اصلی شهر بارسلونا لا بارسلونیتا (La Barceloneta) بلو فلگ خود را از دست داد، بعلاوه ساحل نوا لاکاریا (Nova Icària) در نزدیکی آن. شورای شهر این ناامیدی را کاهش داد و گفت که سواحل کیفیت آب تنی خوب به جای عالی که از نظر FEE برای رتبه بلو فلگ مورد احتیاج است، به دست آورده اند.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 25 مهر 1403 بروزرسانی: 25 مهر 1403 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2466

به "این کشور دارای برترین سواحل در دنیا است Spain" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کشور دارای برترین سواحل در دنیا است Spain"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید