از تورهای اروپا بیشتر بدانید

به گزارش بالیو، در سراسر جهان شهرهای دیدنی و توریستی بسیاری وجود دارد، گردشگرانی که به سفر به اروپا علاقه دارند همواره دو کشور اسپانیا و ایتالیا را در لیست اولویت های بازدید خود قرار می دهند، چراکه این دو سرزمین افسانه ای برای هر نوع سلیقه و بودجه ای چیزی برای ارائه دارند.

از تورهای اروپا بیشتر بدانید

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

تورهای ایتالیا و اسپانیا از تورهای پر هوادار آژانس آیشم است که از قیمت مناسب و خدمات عالی برخوردار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22277790 تماس حاصل فرمایید.

تور اروپا

سفر به اروپا همواره برای مردم در هر سنی ، از دانش آموزان و زوج ها گرفته تا خانواده ها و بازنشستگان ، یک آرزو بوده است. وسعت مقصدهای تعطیلات در اروپا بسیار زیاد است ، با مقصد های بی شمار و انواع روش های مختلف کاوش در آنها. از محبوب ترین کشورهای اروپا برای مسافران می توان به فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان ، یونان و پرتغال اشاره نمود که اغلب در برنامه سفر گروههای تور و کشتی های کروز قرار دارند. آنها به دلایلی محبوب هستند. کدام سفر به اروپا بدون توقف در برج ایفل ، یا یک نگاه اجمالی از کولوسئوم یا آکروپولیس باستانی آتن کامل خواهد بود؟ در سراسر اروپا چیزهای فراوانی برای دیدن وجود دارد پس با برنامه سفری مناسب هر چه زودتر به بازدید از آن ها بروید.

تور اسپانیا

اسپانیا با آب و هوای معتدل، خط ساحلی زیبا، کوه ها و دشت ها و تاریخی طولانی که از بسیاری جهات قابل تقدیر است به وسیله شاهکارهای معماری موجود در این سرزمین، از برکت برخوردار است. مهمتر از همه اینها شهرهای پر جنب و جوش اسپانیا هستند که مسافران را به بازدید دوباره و دوباره دعوت می نمایند. بارسلونا ، مادرید و سویل هر کدام جذابیت های منحصر به فرد و جاذبه های گردشگری متفاوتی دارند. بارسلونا یکی از مقصد های برتر کشور و مکانی است که یک بازدید نماینده می تواند به راحتی یک هفته را در آن سپری کند. مناظر فراوانی وجود دارد و می توان فضای دلپذیر را از میادین زیبا و تراس ها، و یا رستوران ها و کافه های فضای باز نظاره کرد. این شهر خوش شانس بود که توسط آنتونی گودی به عنوان بوم برای شاهکارهای بی نظیر معماری خود برگزیده شد. ساختمانهای قرن بیستم وی برخلاف معماری معمول و قدیمی زیبا و دوست داشتنی است که در اسپانیا یافت می گردد. کلیسای جامع ناتمام گودی، به نام ساگارد فامیلیا معروف ترین مکان شهر است ، اما پارک گوئل را نیز باید بازدید کرد که نگاهی اجمالی به تخیل فوق العاده این مرد دارد. برای توریست ها که میخواهند مشاهده نمایند، استراحت نمایند و یا ناهار بخورند، خیابان رامبلاس اصلی ترین نقطه توریستی در شهر است ، جایی که همواره چیزی در جریان است.

مادرید ، پایتخت اسپانیا، مکان دیگری است که می توانید زمان قابل توجهی را در آن سپری کنید. این شهر خانه موزه های برتر اسپانیا است که بسیاری از آنها با اعتبار بین المللی از جمله موزه پرادو شناخته می شوند. کاخ رویال ، صومعه، و میدان شهرداری، که شامل رستورانهای روباز و انواع مختلف تفریح و سرگرمی است، بعضی از دیدنیهای مهم این میدان هستند. در خارج از شهر ، صومعه سلطنتی قرن 16 و کاخ اسکوریال نیز دارای ارزش بازدید هستند. به طور کلی مسافران تور اسپانیا ازین کشور خسته نمیشوند و همواره اسپانیا برای همه سنین و سلیقه ها چیزی برای ارائه دارد.

تور ایتالیا

ایتالیا یکی از پر بازدیدترین کشورها در تمام اروپا است که به خاطر شهرهای جذاب ، آثار باستانی ، گنجینه های فرهنگی و مناظر زیبا شناخته شده است. انتخاب های زیادی برای مسافران وجود دارد ، سخت است بدانید از کجا شروع کنید. بسیاری از مردم با شهرهای بزرگ رم ، ونیز ، فلورانس ، میلان و ناپلز شروع می نمایند. بعضی دیگر، به دنبال چیز کمی متفاوت هستند، به مقصد سیسیل، سواحل آمالفی یا Cinque Terra برای پیاده روی در بین دهکده های دامنه کوه که به ساحل ختم میشوند، می روند. چشم انداز ایتالیا ترکیبی متنوع از کوه ها ، جزایر ، سواحل و حومه های زیبا را ارائه می دهد که همچنین فرصت های تفریحی را فراهم می نماید.

رم، جایی است که اغلب گردشگران سفر خود را شروع می نمایند ، یکی از شهرهای بزرگ جهان است. در این مکان از جاذبه های مشهور مانند کولوسئوم ، پانتئون و انجمن روم باستان قرار گرفته است. اما فراتر از این مناظر مشهور، مجموعه های هنری فوق العاده هم در موزه ها و هم تزئین دیوار کلیساها به همراه معماری باورنکردنی که در کلیساها ، کاخ ها و بناهای تاریخی آن دیده می گردد نیز وجود دارد. چشمه تروی ، پله های اسپانیایی، تپه پلاتین ، و بنای تاریخی ملی ویکتور امانوئل دوم فقط بعضی از جاذبه های برجسته هستند. این سرزمین باستانی و زیبا که سرشار از جاذبه های متنوع است همواره مکانی ایده آل برای سفر گردشگران در سراسر جهان بوده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 487

به "از تورهای اروپا بیشتر بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تورهای اروپا بیشتر بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید