بازداشت دومین فرد مظنون در ماجرای قتل کشیش یونانی در فرانسه

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس فرانسه یک مظنون دیگر را در ارتباط با ماجرای تیراندازی و قتل نیکولاس کاکاولاکیس کشیش ارتودوکس یونانی بازداشت نموده است.

بازداشت دومین فرد مظنون در ماجرای قتل کشیش یونانی در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بر اساس اعلام منابع مطلع، این مظنون مردی چهل ساله با تابعیت کشور گرجستان است که از او با نام گئورگی پی (Georgi P) یاد می گردد.

گفتنی است که قتل این کشیش ارتودوکس در شهر لیون و اندک زمانی پس از قتل ساموئل پتی معلم پاریسی به دست یک نوجوان افراط گرا در اوایل ماه اکتبر صورت گرفت.

گفته می گردد که این فرد مظنون توسط پلیس قضایی فرانسه در خانه اش در لیون بازداشت شده است. این مظنون به تیراندازی به سمت قربانی اعتراف نموده و گفت که هدف وی انتقام جویی بوده، اما مدعی شد که قصد کشتن کشیش را نداشته است!

هفته گذشته نیز پلیس فرانسه مظنون دیگری را در ارتباط با این قتل بازداشت کرد.

گزارش پلیس فرانسه حاکی از آن است که بعدازظهر شنبه گذشته (31 اکتبر) در شهر لیون، کشیش کاکاولاکیس هنگامی که در حال بستن دربهای کلیسا بود، مورد حمله فردی مسلح به سلاح گرم نهاده شد که پس از دوبار تیراندازی به سمت او از محل حادثه گریخت. این کشیش یونانی در حالی که شرایط جسمانی وی وخیم بود، فوراً به بیمارستان منتقل شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1400

به "بازداشت دومین فرد مظنون در ماجرای قتل کشیش یونانی در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت دومین فرد مظنون در ماجرای قتل کشیش یونانی در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید