با مرکز خرید فروم استانبول بیشتر آشنا شویم

به گزارش بالیو، شهر استانبول ، یکی از قدیمی ترین شهر های کشور ترکیه و معدن جاذبه های گردشگری این کشور به شمار می رود . به لحاظ جمعیتی ، بزرگترین و گسترده ترین شهر ترکیه محسوب می گردد و یکی از مراکز فرهنگی و مالی به شمار می رود . این شهر بزرگ از طریق جاذبه گردشگری تنگه بسفر و دریای مرمره منحصر شده است . در سال دوهزار و ده به عنوان مهد فرهنگ و هنر اروپا شناخته شده است و به لحاظ گردشگری ، سومین شهر گردشگر دنیا محسوب می گردد .فعالیت های پررونق این شهر ، فرهنگی ، گردشگری ، تجارت و بازرگانی می باشد .این شهر مراکز تفریحی و گردشگری زیادی دارد . از جمله جاذبه های گردشگری این شهر می توان به اباصوفیه ، کاخ توپکایی ، مسجد سلطان محمد ، بازارهای بزرگ معروف ، برج گالاتا را نام برد . ازجمله معروفترین مراکز خرید آن میتوان به مرکز خرید فروم استانبول اشاره نمود که به لحاظ وسعت معروف است و به چندین بخش متفاوت تقسیم شده است . در ادامه مقاله به بخش های مختلف و ویژگی مرکز خرید استانبول اشاره می کنیم . شهر استانبول یکی از معروفترین و بزرگترین شهرهای توریستی قاره اروپا به شمار می رود .

با مرکز خرید فروم استانبول بیشتر آشنا شویم

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول ، از بزرگترین مراکز خرید این شهر به شمار می رود . این مرکز خرید یکی از مراکز خریدی است که می توان تمام احتیاجهای خود را در آن خرید کرد . این بازار بزرگ جدا از اینکه فروشگاه های زیادی را در خود جای داده است و بیشترین و معروفترین برندهای کالاها را دارا می باشد ، جاذبه های گردشگری ، هتل ها ، رستوران ها و کافه های معروف و زیادی را نیز در کنار خود جای داده است . رستوران ها و کافه های این مرکز خرید در بخش فود کورت آن قرار دارند .

برای اینکه در کنار گشت و گذار های بزرگترها در مرکز خرید فروم استانبول ممکن است بچه ها خسته شوند ، بهتر است بچه ها را به شهربازی های این مرکز خرید برد که معروفترین این شهربازی ها ژوراسیک لند ، لگو لند و فان لب می باشند . همچنین می توان بعد از خستگی و خرید طولانی مدت به سینماها و آکواریوم معروف این مرکز خرید رفت که هر کدام در جای خود جاذبه ای زیبا و تفریحی به شمار می روند .

بیشتر بخوانید : معرفی مرکز خرید ایستینی پارک استانبول

دلیل انتخاب مرکز خرید فروم استانبول برای خرید :

مرکز خرید فروم استانبول در بین ده مرکز خرید استانبول بسیار معروف است و علاوه بر این که بزرگترین مرکز در ترکیه محسوب می گردد ، در کل قاره اوپا بزرگترین مرکز خرید محسوب می گردد . همچنین بیشترین و بهترین جاذبه های گردشگری مانند آکواریوم ، شهربازی های بزرگ ، سینماهای مجهز و بزرگ ، سال های ورزشی بولینگ و… را دارا می باشد . همچنین بهترین و معتبرترین برندهای جهان مانند مارکس اند اسپنسر ، زارا ، منگو، آیکیا ، نایک و آدیداس را می توان در مرکز خرید فروم استانبول پیدا کرد .

بخش های متنوع و مختلف آن

مرکز خرید فروم استانبول از بخش های مختلفی تشکیل شده است که می توان به بخش های زیر اشاره نمود :

1 . بخش فروشگاه های بزرگ :

در هریک از فروشگاه های بزرگ مرکز خرید فروم استانبول می توان برندهای معروف و متنوع را دید . همچنین در این فروشگاه ها انواع پوشاک ، لوازم جانبی و… نیز یافت می گردد .

بزرگترین مرکز خرید کشور ترکیه و قاره اروپا

بهترین سوغاتی های استانبول

2 . بخش های پوشاک خانم ها و آقایان مرکز خرید فروم استانبول :

در این بخش ها ، انواع لباس ها و پوشاک های زنانه و مردانه که هرکدام دارای مارک های خاصی می باشد و در سرتاسر کشور ترکیه این مارک ها معروفیت زیادی دارند که از جمله این مارک های معروف یو اس پولو اسن ، کالینز ، کوتون ، برشکا ، منکو و… می باشند .

3 . بخش مخصوص پوشاک خانم ها :

در بین بخش هایی که مخصوص پوشاک می باشند شامل ده قسمت هستند که عبارتند از : منگو ، فور اور نیو ، ای دی ال ، باتیک و… می باشند .

4 . بخش مختص پوشاک مردان :

در بین بخش های فروشگاهی مرکز خرید فروم استانبول ، سیزده بخش آن ها مخصوص فروش لباس های آقایان می باشد که از جمله برندهای معروف ترکی در بین آن ها می توان به آتلیاندیز کلاسیک ، دوفی و … اشاره نمود .

بخش رستوران ها و کافه های معروف آن

5 . بخش فروشگاه های کیف و کفش :

اگر به دنبال کیف و کفش های با کیفیت و با برند های اصلی ترکی هستید ، به بخش فروشگاه های مرکز خریدفروم بروید . این فروشگاه ها که تقریبا بیست و پنج تا هستند بهترین مارک های کیف و کفش مانند کیف سامسونیت ، کفش های اکو شامل کفش های مجلسی و اسپورت ، برند های دیچمن کیف و کفش و… می باشند .

6 . بخش فروشگاه های جواهرات ، ساعت و عینک مرکز خرید فروم استانبول :

از بین فروشگاه های مرکز خرید فروم استانبول ، هفده تای آن ها محل فروش انواع ساعت های سواچ ، پاندورا و..، زیور آلات و جواهرات زیبا و عینک های بادوام است .

بهترین رستوران های استانبول در کنار تنگه بسفر

7 . بخش مخصوص لوازم آرایشی و بهداشتی :

از آن جایی که خانم ها علاوه بر مهم بودن لباس هایی که می پوشند ، به آرایش و ظاهر خود نیز بسیار اهمیت می دهند ، شاید هنگام رفتن به مرکزخرید فروم استانبول ، علاوه بر بازدید از فروشگاه های لوازم خانگی و پوشاک آن به دنبال فروشگاه هایی باشند که بهترین و معتبر ترین مارک های لوازم آرایشی را دارا هستند . از معروفترین مارک های لوازم آرایشی این فروشگاه ها می توان به مک ، گلدن رز ، ایوروشه و… اشاره نمود که امروزه کنندگی هایی را برای فروش بیشتر در کشورهای مختلف از جمله ایران پیدا نموده اند .

8 . بخش لوازم خانگی و الکترونیکی مرکز خرید فروم استانبول :

اگر به دنبال خرید و یافتن لوازم تزیینی برای آشپزخانه و ویترین های منزل خود می باشید ، پانزده فروشگاه لوازم خانگی و تزیینی مرکز خرید فروم استانبول را دریابید . در این فروشگاه ها انواع لوازم آشپزخانه مانند انواع برند های معروف ظروف ، لوازم تزییناتی با مارک های معروفی مانند جیلک ، انواع مبلمان ها و میز و جایگاه ها با مارک های بی نظیری مانند آیکیا ، لوازم های الکترونیکی معروف مانند ال جی ، بوش ، سامسونگ و… یافت می گردد که احتیاجهای منزل یک خانم را تاحدودی تکمیل می کنند .

یکی از زیباترین و بهترین بخش های مرکز خرید فروم

9 . بخش فروش اسباب بازی و لوازم کودک :

در کنار علایق بزرگترها بهتر است به آن چه بچه ها احتیاج دارند نیز توجه گردد . در مرکز خرید فروم استانبول علاوه بر فروشگاه های لوازم خانگی و الکترونیکی ، پوشاک مختص آقایان و خانم ها و کیف وکفش ، حدود پنج فروشگاه مختص بچه ها نیز وجود دارد که در این فروشگاه ها انواع اسباب بازی ها ، بازی ها و… وجود دارد که از جمله معروفترین برندهایی که در بین آن ها یافت می گردد می توان به مارک های معروف جوکر بیبی ، پت ورلد ، مینیسو و… اشاره نمود .

علاوه بر فروشگاه های نام برده شده ای که در مرکز خرید فروم استانبول قرار دارند ، فروشگاه های وجود دارند که در آن ها انواع سیمکارت ها ، خدمات آرایشگاهی و خشکشویی عرضه می گردد که هریک به نوبه خود بسیار معتبر می باشند .

رزرو تور استانبول

منبع: دلتابان
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 455

به "با مرکز خرید فروم استانبول بیشتر آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مرکز خرید فروم استانبول بیشتر آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید