تور استانبول ارزان: معرفی هتل 5 ستاره کوا در استانبول

به گزارش بالیو، هتل کوا استانبول QUA Hotel Istanbul

هتل کوا استانبول، هتلی زیبا و 5 ستاره است که در منطقه بگچیلار استانبول واقع شده است. این هتل برترین مکان را برای تجربه شهر استانبول و اطراف آن دارد. علاوه بر آن، پیشنهادات تفریحی هتل شما را شادمان خواهد نمود. تمام طراحی دکور این هتل به گونه ای ست که شما مهمانان در آن احساس راحتی کنید و بتوانید در کنار امکانات رفاهی که این هتل برایتان فراهم می نماید آرامش خود را بازیابید. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا هتل کوا استانبول QUA Hotel Istanbul را با هم مروری بکنیم.

تور استانبول ارزان: معرفی هتل 5 ستاره کوا در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

  • امکانات رفاهی هتل کوا استانبول

تمام امکانات رفاهی هتل کوا استانبول، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است. پارکینگ خصوصی رایگان در محل هتل موجود است. این پارکینگ شبانه روزی است. با این حال می توانید خودروی خود را در پارکینگ عمومی بیرون هتل هم پارک کنید. یا خودتان را راحت نموده و ماشین خود را به دست پاکبان بسپارید تا برایتان پارک کند. می توانید حتی ماشین اجاره کنید. ترنسفر فرودگاهی و خدمات تاکسی با پرداخت هزینه اضافه، برای شما مسافران مهیا می گردد. برای خرید تور میتوانید به میز پذیرش مراجعه کنید. ورود به این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

خدمات دربان، وجود صرافی و تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و نظافت، انبار چمدان از خدمات این هتل می باشد. امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان هم در این هتل فراهم شده است. فروشگاه خرید سوغاتی و آرایشگاه می تواند مقصد بعدی شما در هتل کوا استانبول باشد. ویژگی های برتر هتل شامل خدمات شبانه روزی اتاق ها، اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل و نگهبانی به صورت شبانه روزی می باشد.

  • امکانات تفریحی هتل

هتل کوا استانبول دارای یک زمین بازی و مرکز آبگرم است. می توانید با دوستان خود دارت یا تنیس روی میز بازی کنید یا برای کمی عرق ریختن سری به باشگاه تناسب اندام هتل بزنید. سونا، جکوزی، سولاریوم و سونا بخار از مکان های دلچسب هتل می باشند. می توانید ماساژ درخواست دهید. چشمه های آبگرم هم در این هتل یافت می شوند.

شما مهمانان، می توانید از خوردن غذاهای لذیذ در رستوران لذت ببرند. یا در اتاق خود غذا سفارش دهید. هر طور مایل هستید. برای بچه ها در این هتل زمین بازی در نظر گرفته شده است.

  • امکانات اتاق ها

اتاقها دارای تلویزیون می باشند. اتاق های خاص دارای سالن نشیمن بوده و هر اتاقی یک حمام خصوصی دارد. لوازم جانبی حمام ها، شامل حوله لباسی و دمپایی است. هتل کوا استانبول، 157 اتاق دارد. همه این اتاق ها، با ظرافتی عالی، مبله شده اند و امکانات رفاهی فراوانی مانند سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، سرویس بیدار کردن مهمان، یخچال، تلفن، تلویزیون و غیره را ارائه می دهند.

اتاق های هتل بر اساس مطالب زیر می باشد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. با این حال اتاق های خانوادگی را هم می توانید در این هتل در خواست دهید. برای رزرو اتاق، می توانید سری به قسمت رزرو هتل، هتل کوا استانبول در سایت خبرنگاران بزنید.

اتاق استاندارد دابل: با مساحت 20 مترمربع

اتاق استاندارد سینگل: با مساحت 15 مترمربع

اتاق دولوکس سینگل: با مساحت 15 مترمربع

اتاق سوئت کوچک: با مساحت 25 مترمربع

اتاق دولوکس دابل: با مساحت 20 مترمربع

اتاق استاندارد تریپل: با مساحت 20 مترمربع

  • فاصله تا جاذبه های معروف:

فاصله تا ایستگاه اتوبوس : 700 متر است که می توانید یا تاکسی بگیرید یا اگر حوصله دارید تا ایستگاه پیاده روی کنید.

فاصله تا میدان تکسیم: با ماشین حدود نیم ساعت و با حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس بیشتر از یک ساعت در راه خواهید بود.

فاصله تا مسجد ایا صوفیه :14.5 کیلومتر می باشد که اگر با ماشین بروید نیم ساعت و اگر با حمل و نقل عمومی بروید حداقل 1 ساعت در راه خواهید بود.

فاصله تا مسجد سلطان احمد: 28 کیلومتر می باشد که اگر با اتوبوس بروید حدود 1 ساعت و ریع در راه خواهید بود و اگر با ماشین بخواهید به این مسجد بروید بین نیم ساعت تا 45 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا قصر دلماباغچه: 14.5 کیلومتر می باشد که اگر با ماشین بخواهید برای تماشا آن بروید نیم ساعت در راه خواهید بود و اگر با حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس بروید بیشتر از 1 ساعت در راه خواهید بود.

فاصله تا ییلدیز پارک: 16.1 کیلومتر می باشد که با اتوبوس یک ساعت و بیست دقیقه در راه خواهید بود و اگر با ماشین قصد رفتن به این مکان را دارید این زمان کمتر شده و نیم ساعت می باشد.

فاصله تا فرودگاه آتاتورک: 9.7 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل تنها 18 دقیقه در راه خواهید بود و اگر بخواهید با اتوبوس های خط M1A به هتل بروید حدود 1 ساعت در راه خواهید بود.

فاصله تا خیابان استقلال 25 کیلومتر است که اگر با ماشین به این خیابان بروید، حدود نیم ساعت و اگر با اتوبوس بروید حدود 50 دقیقه در راه خواهید بود.

تنگه بسفر از این هتل بسیار دور بوده و برای رفتن به انجا با ماشین حدود 1 ساعت در راه خواهید بود.

  • موقعیت و ویژگی های هتل

این هتل در شهر استانبول، در منطقه مرمره واقع شده است. می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Mahmut Bey Mah. Payami Safa Cd. No :25 Bağcılar İstanbul, Bagcilar, 34219 Istanbul, Turkey

منبع: www.agoda.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2106

به "تور استانبول ارزان: معرفی هتل 5 ستاره کوا در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: معرفی هتل 5 ستاره کوا در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید